nedjelja, 9. siječnja 2011.

Happy New Year

Sretna Nova godina!





Nije me bilo neko vrijeme...
Svasta se izdesavalo...uglavnom neka frka, trka oko ovih praznika...
Bozic, pa moj rodjendan :) pa Nova godina...
Sve u svemu, odlicno je bilo.Lijepe trenutke sam podijelila sa meni dragim ljudima  i super smo se zabavili.
Za rodjendan sam pravila muffine koje sam odnijela raji na posao.
Bili su odusevljeni a i stvarno su dobro ispali :)
Evo par slicica...




Osim toga na poslu smo otvarali paketice...
Naime, dogovor je bio da izvlacimo papirice sa imenima,  svak je nekoga izvukao da mu kupi sitnicu (iznos je bio do 5km, mmogli smo  nesto i sami napraviti....).
IT WAS FUN! :)
A ovako je to izgledalo prije otvaranja paketica ..

 Za rodjendan i Novu godinu bilo je bas lijepo, sa najdrazim osobama sam provela praznike :)

A dobila sam i par pokloncica koji su me strasno obradovali :)




Eto...to bi bilo to otprilike



<3 LOVE Emica

Nema komentara:

Objavi komentar