utorak, 1. veljače 2011.

Šarenilo

Ovo liči na proljeće...
marame sa veselim printom donose boju u zadnje dane ove sive zime.
Ja već imam impozantnu kolekciju marama i šalova i obožavam ih! :)
Pronašla sam neke prelijepe koje bih najradije prisvojila da mogu...:)



                                                                  Taj Wood & Scherer                       


                                                                         Fraas
 


                                                                                Delias

                                                                             Codello


                                                                              
                                                                               Erfurt



Do čitanja....;)
Emica ♥

2 komentara:

  1. Lijepe su marame baš!
    Ja imam jednu pink cigansku maramu, platila ej 1KM na buvljaku :D
    I zašila šarene pufnice okolo.

    Ja je voli, i svi ostali.

    Poljubac za Eminu

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma lako mi je za vas u Tz...
    Onaj buvljak...svega mozes naci! :)

    OdgovoriIzbriši