utorak, 22. ožujka 2011.

Haljinice

Ponosna na sve moje krpice, a haljinice posebno jer stvarno volim haljinice, suknjice i tunikice...moram vam pokazati jedan dio haljinica koje sam iskopala iz ormara. :)
Jedva sam ih izvukla jer od jakni i kaputa nista ne mogu naci...:(




1. ZARA
2. H&M
3. H&M
4. BERSHKA
5. PIMKIE
6. MISS SELFRIDGE
7. H&M
8. ORSAY
9. ZARA
10. ? nemam pojma :p
11.  ova je sivena :)




Stvarna mi je svaka draga! Posebna na svoj nacin...Br.3 i 5 sam danas kupila...i jako mi se dopadaju ( happy, happy, happy ) 

Emica


Broj komentara: 6:

  1. haljinice su super :)
    i ja sam ponosna na svoje. bas sam danas pricala sa jednom radnom kolegicom i tak smo nesto o haljinama pricale i ona veli, da ima samo JEDNU !!! haljinu.
    ja sam se sokirala i nisam ni smila reci, da imam punu stranu jednog ormara samo sa haljinama...

    OdgovoriIzbriši
  2. :) :) :)
    Samo jos toplijeg vremena pa da se mogu i pronosati!

    OdgovoriIzbriši
  3. sve se čine jako lijepe nadam se da će nam sunce uskoro pa da ih bolje vidimo na lookovima;)

    OdgovoriIzbriši
  4. love the third one :)
    http://monsieurmauro.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. sesta mi se bas dopadaaa, mada verujem da sve totalno drugacije izgledaju kada se obuku! :)

    OdgovoriIzbriši