utorak, 15. ožujka 2011.

Lauren Moffatt's spring collection

Ne bih li ovim mojim postovima dozvala proljece...:)
Nisam bas ni sigurna koliko to funkcionise ali krenulo je s ljepsim vremenom.
Samo se mogu nadati da nas nece "opet" snijeg iznenaditi ( kao sto to inace biva ).
Vec sam pocela izvlaciti neku proljetnu robicu iz ormara i to me tako raduje..ah...
Svo to sarenilo i boje :)
Dosadilo mi je vise ovo sivilo. Gdje god se okrenem sve nesto sivo, crno pa opet sivo. Bas bezveze!
Daj bar malo boje u sve to..a mislim da je ovo dobar pocetak:


LOVE ♥
Emica

4 komentara:

  1. Uspela si da ga prizoveš, sigurna sam :) Divne stvari!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatke kombinacije skroz, posebno treći red!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. odlične su mi sve..baš nešto sto bih i sama nosila..

    OdgovoriIzbriši
  4. kako su lijepe slikice i odjeca, posebno ove mentol zelene.

    pusa

    OdgovoriIzbriši