subota, 12. ožujka 2011.

My Favorite Things In 3 Categories

Napolju je tako lijepo vrijeme a ja bolesna u kuci sjedim...:(
Ali ok, sreca pa je proljece na pragu..pa ljeto, more..jedva cekam!
 Mislim da nam je svima ove hladne i sive zime preko glave!?
Zlo mi je vise od kaputa i cizama.
Zar nije ljepse i ugodnije kad je leprsavo? :) :)
Izdvojila sam neke stvarcice koje su mi ono bas...naj naj...
Izvanredna inspiracija koja cak donosi i dobro raspolozenje i nove ideje..
Bacam se na sivanje i izradu nakita!!! :)


Zelim ih...SVE!!! :D
Opsjednuta sam prstenjem...a zar nisu savrseni?!
Sve su mi divne, stvarno ne znam za koju bih se odlucila kad bih morala :)

LOVE ♥ ♥ ♥
Emica

Broj komentara: 10:

  1. potpuno se slažem sve je prelijepo..želim ti da brzo ozdraviš i uživaš u suncu !

    OdgovoriIzbriši
  2. joj koje cipelice.
    lajkam, a i prstenje i suknjice :)
    jedva cekam ljeto !

    OdgovoriIzbriši
  3. želim brz oporavak pa da uživaš u suncu ;)
    a za nakit, nadam se da će biti nekih slika :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao draga i ja sam bolesna, želim ti brz oporavak :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam...vec sam bolja! :)
    Dragana i ti brzo ozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  6. svasta si lepo izdvojila... meni bi bilo tesko da pravim liste! :) hehe, ja bihhhh sveee! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vanja, slazem se,i ja bih sve...

    OdgovoriIzbriši
  8. Emine ne znam sta je ljepse :O

    ja stvarno zelim:
    floral sandale sa platformom
    prsten sa kucom
    suknjice bih sve :)

    jos samo para mi treba

    kad ces u tuzlu bona?

    OdgovoriIzbriši
  9. ma ajde..bice para :)

    a planiram vec dugo da dodjem u tuzlu..
    ugl. javim se svakako!
    XXX

    OdgovoriIzbriši