petak, 18. ožujka 2011.

My Wish List

Moja lista stvarcica koje zelim :D










Skromna sam, zar ne ? :p

Ovako...
1. Suncane mi cvike trebaju bas, bas...
Imam tonu nekih ali mi trebaju neke ovako da su....ma trebaju mi cvike i tacka ! :D
2. Ove balerine su mi se tako svidjele da je to cudo jedno...
jeste da imam vec 3 para u mornarskom stilu ali...ove su tako medeneeee, zar ne?
3. Fotic! Odavno sam bacila oko na jedan ali sve nesto, nesto...ZELIM!!!
4. Kombinezon...vidjela sam ovaj u Mangu i svidja mi se ali necu da budem uniformisana :(
Moracu nesto smisliti po tom pitanju.
5. Bicycle..moje su ukrali prije 2 god. :(

Eto....Zar nisu pravi razlozi?! :) :) :)

4 komentara:

  1. i meni ove cvike trebaju... pod hitno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. moja wish list je pravo slična tvojoj ... stvrano :D

    bicikl. cvike. fotoaparat novi...

    polako biće

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragana- baletanke su iz H&M pa ako imas priliku... :)
    Emina- zar nisu mrak? :)
    Selma- hehe..super! Nista, igrajmo loto :p

    OdgovoriIzbriši