ponedjeljak, 21. ožujka 2011.

Stiglo je proljece

Stiglo je proljece..kazu!? Moze biti, ali jedino po kalendaru jer ja zaista nista od toga ne vidim :(
Jutros kada sam se probudila nisam mogla vjerovati..snijeg, sve bijelo, hladno...
I to mi treba biti proljece ili prvi dan proljeca?!
Ma ja sam odlucila, ako ono nece meni...:) :) :) Idemo u juznije krajeve!
















 
LOVE ♥ ♥ ♥
Emica

Broj komentara: 6:

  1. finally! spring!
    The best season ever!

    http://monsieurmauro.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. dA,stiglo...još samo da mi je sunca :)
    divne su sličice, prave prolećne :) bravooo:*

    OdgovoriIzbriši
  3. u pravu si:) nadam se da će ubrzo i sunce jer ako se nastavi ovako stvarno ću zapasti u depresiju:(

    OdgovoriIzbriši
  4. ju ajde sada si me utješila, kod nas je kiša, ali samo mi još fali snjega bljak :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam svima :)

    Emina, mislim da smo tu negdje sto se depresije tice. Ali zato sto sarenije to bolje :)

    Dino, drago mi je da sam bar nekoga utjesila :p

    OdgovoriIzbriši