četvrtak, 14. travnja 2011.

Bilo je to dobro vrijeme...

Kao sto sam i najavila u nekim od proslih postova- "ako proljece nece meni....idem ja.." :)
Tako da sam u prosli petak nakon posla sjela u auto i odvezla se s drugom na jug, tacnije do Splita! :)
Jeste da je kratko bilo, ali znate onaj osjecaj kada se puno toga izdesava u jednom danu pa poslije imas osjecaj da je u pitanju par dana....tako nekako je i bilo.
Posjetila sam svoju dobru prijateljicu Vesnu a sreli smo jos i hrpu neke druge raje...
Obisli smo Split uzduz i poprijeko, uzivali u lijepom vremenu i pogledu, napravili djir i do Trogira gdje nam je konobar popravio dan :p
Jeste da smo se skomirali nako toga ali zato nas je Enica legendica probudila....
Nocni izlazak ne moram ni spominjati....shpica!!! :) A galebara koliko 'oces :p hehehehehe.....

Aldi i Vesna
Aldi, ja, Silvija, Ena
Setala se cici-mici, gore dole po ulici....:p Aldi,Vesna, Ena, Maja 





A kad sam se vratila u Sarajevo...lijepog li iznenadjenja SNIJEG :( :(
I naravno, sta slijedi...moja prehlada. :(
Ali vec planiram i naredni trip.....
Jedva cekam!!!!

Love
Emica

Broj komentara: 10:

  1. Predivne fotke... Uživanje...:D

    OdgovoriIzbriši
  2. bas izgleda da si imala ljepo vreme u split, i divne su ti slike.. preljepe su. I ja idem skoro na odmor ali u Novom Pazaru tu gde sam rodjena :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne su slicice. Ah kad ce vise to leto:)

    OdgovoriIzbriši
  4. ♥I see you very talanted.) Your blog is amazing♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow great post, the pics are amazing;) and fantastic blog, you have another follower;)

    OdgovoriIzbriši
  6. cue blog!!
    i'm your new spanish follower!!
    ;)
    http://lejournaldeprada.blogspot.com
    HOPE YOU FOLLOW ME

    OdgovoriIzbriši
  7. Split izgleda prelijepo još nisam bila pa.. odlične fotkice! a snijeg u Sarajevu-užas!

    OdgovoriIzbriši
  8. That photos are great, all of you look like you were having a good time!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  9. split <3 hihiii
    može bit da si me vidjela :D

    OdgovoriIzbriši