srijeda, 6. travnja 2011.

Hlace-Hlace

Oduvijek bila i ostala odusevljena ovakvim hlacama...:)


Mango

Alice+Olivia

Asos

Asos

Asos

Chris Benz

Christian Dior

H&M

Jason Wu

Mango

Svidjaju li se vama?
Koje su vam omiljene?
Imate li vi neke slicne?

Meni su sve super...stvarno se ne mogu odluciti...zato sam ih sve i stavila :p

LOVE
Emica

Broj komentara: 6:

  1. kao što sam na još jednom blogu napisala za ovo treba biti visok, a inače mi se jako sviđa trend!

    OdgovoriIzbriši
  2. emina možda bi bilo dobro i na nižima jer te hlače vjerujem još i izduže ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nisam toliko niska, ali su mi nekako tumbave i kratke noge :D
    Imam osjećaj da mi ne bi baš stojale genijalno :D

    Ali moram priznati da su predivne, narocito ove Asos. I funkcionalne. Možeš ih stalno nositi.

    *Nego smišljaš li šta ćeš za Majinu svadbu obući.
    Možemo napraviti zajednički post - kao prave blogerke :D :D

    Ljubim

    OdgovoriIzbriši
  4. hi there!!!!!
    what an amazing blog...
    if you want we could follow each other..let me know...
    xoxo2befab

    OdgovoriIzbriši