nedjelja, 17. travnja 2011.

Inace mrzim izlaziti nedeljom iz kuce..
Taj dan je nekako uvijek rezervisan samo za mene, odmor i uzivanje!
Ali danas se moralo izaci...
Prvi razlog je taj sto mi je dosla drugarica iz Francuske (vratila se kuci, mali odmor prije ispitnih rokova),
a drugi razlog je sto sam proteklu sedmicu provela u kuci (bolovanje) :(
Bas sam je pozelila...otkako je otisla u Nicu da studira ( sep.2010.) nismo se vidjele. Strasno!
Zato sada imamo fore da nadoknadimo...
Naravno da nam se pridruzila i nasa draga Ines :D

Amila&me

Ines&me




Amila&me

Love ♥
Emica

Broj komentara: 6:

  1. kako ste slatke :)
    super fotke !

    OdgovoriIzbriši
  2. Ineska ti i drugarica.
    Slatke ste mi.

    Hoću i ja u francusku studirati ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. draga stajling ti je super, puno pozdrava od Skopje, pratim te ;)

    OdgovoriIzbriši