srijeda, 20. travnja 2011.

Nova soba?!

Zelim da renoviram svoju sobicu...
Ono sto mi treba je malo vremena, materijala i odlucnosti :)
Odlucnosti zato sto se moram opredjeliti za neke promjene ali jos ne mogu da skontam sta bih i kako bih.
Ono sto znam jeste da ce mi trebati par stvarcica ( citaj-komada namjestaja ) iz IKEA-e.
Znam i to da ce najvjerovatnije sve biti bijelo (namjestaj) a ostale dzidze u nekim vedrim, sarenim bojama.
Bar sam tako zamislila...
Ali nekako mi se cini da svaki dan imam neku novu ideju koja se onda opet ne uklapa u onu od jucer i sve tako...Zato vise nisam sigurna ni u to da ce sve biti bijelo.
Stvarno ne znam sta da radim...
Evo par slikica koje mi se svidjaju u potpunosti ili samo neki dijelovi istih....










Znam da mora biti boje, nekog sarenila, ludila!!! :)
Razmisljala sam cak eventualno nesto crtati po zidu ili naljepiti XXL naljepnicu ( koje se sada mogu kupiti).
Imate li vi nekih ideja?

Emica
:*

Broj komentara: 15:

  1. Drga slika, pa cetvrta, pa ta sa tapetom, pa ta sa tetovazom, ma koga zavaravam SVE MI SE SVIDJAJU. A te tetovaze su mi inace super, samo su malo skuplje..

    OdgovoriIzbriši
  2. Tepih sa druge i krevet sa 3trece slike<3

    OdgovoriIzbriši
  3. mojom sobom dominira narandžasta..i odkako sam dijete bila šaram po zidovima.. :D ZNAM KAKO JE TEŠKO ODLUČITI SE U KOJEM PRAVCU TO DA IDE KAD IMA TAKO DOBRIH IDEJA I ŠTA GOD IZABEREŠ MISLIŠ DA BI ONO DRUGO MOŽDA IPAK BOLJE IZGLEDALO:)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni se sviđa najviše soba sa druge slike, sva mi je medena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bijeli namjestaj i retro tapeta sa krupnim printom cvjetova ( moj favorit tapeta "Purple" ) http://www.tapete.ba/kolekcije/fototapete.php#

    Pozdrav iz Doboja :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. kako su divne!:) ne znam koja mi je lepša!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. sto vise boja ,sto vise sarenih jastucica :-)))) a mozes da kubis i boje za zid koje se peru :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ah, sve je predivno... Ja isto planiram da renoviram sobu ovog proljeća i bukvalno ne znam više ni šta želim... Kod mene će na kraju ispasti neko šareno čudo, već osjećam...:D

    OdgovoriIzbriši
  9. thanks dear for your visit, i love the room nomber 3!!!

    kisss u

    www.walkingonadreamtoday.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous rooms! I think I love the third one the best!!! Thank you so much for visiting my blog and for your sweet comment:)

    Love,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. emice što jednostavnije to bolje, lakše je za spremanje hehehe a opet da bude onako kreativno...ja npr. imam cijeli zid koji je u ceduljicama šta moram napraviti i šta moram zapamtit-inače imao sam onu ploču, ali je postala mala za mene :)

    OdgovoriIzbriši