subota, 16. travnja 2011.

*Pin me up*

Inspiracija od jucer me jos uvijek drzi..
Ali ipak danasnji post izgleda da je inspirisan sa Rosie the Riveter...jel da?
Namjerno ili slucajno...:)
Bas sam gledala neke snimke o frizuricama na YouTube i odusevila sam se!
Jucer sam pokusala izvesti neku od njih, ali nije bilo bas najuspjesnije..
Zato milsim da ce ovaj fazon s maramom popraviti situaciju :p
















Broj komentara: 15:

  1. Ah, predivne fotke! Obožavam ovaj marama look...:D

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam trakice za kosu,mnogo su slatke i prakticne. Ja imam talasastu kosu i sa trakom je najlakse smirim.
    Odlicne fotkice,neke cu da pozajmim za moj inspiracija folder:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sedma slika je super!:) Ja volim, ma obožavam maramu u kosi!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. prelijep odabir fotografija..imam oko 10tak ovakvih marama za kosu i baš ih često nosim..super praktično i stylish!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti za komentare! post je odličan, baš su dobre sličice! poslednja crno bela je fenomenalna! pratim te takođe:)

    OdgovoriIzbriši
  6. AAAH divnog li posta! AL cure = totalno pin up wannabies! Kad napravimo novi pin up nakit, obavezno krademo tvoje slike yay! PS: moras nam samo javiti gdje na netu si ih nasla...
    :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Danke fürs Verfolgen,evo i ja tebe pratim... Imas super blog...
    pussa

    OdgovoriIzbriši
  8. GORGEOUS GORGEOUS GORGEOUS!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. imam puno marama,i bas ih volim,ali kad treba da ih stavim,nekako to ne ispadne bas dobro!sad si mi dala ideje!........pratim te :)
    http://eccentricize.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post.

    Ja baš volim vezati maramu oko glave,
    jer me ne steže npr kao rajf.
    A sklonim ovu bujnu kosu koja mi smeta s lica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja stalno pravim sve pin up frizure i kad se ispraksas uopste nisu teske i obozavam ih :)

    FOLLOW:
    http://immortality-passion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši