subota, 23. travnja 2011.

Shopping Tour

Danas sam prosetala s namjerom da kupim crne hlace.
Sreca pa sam nasla jedne koje su mi divne!!!
Ali nisam ostala samo na tome...s obzirom da je trenutno SAJAM KNJIGE morala sam i tamo skoknuti...
Gdje su pored mnogobrojnih standova sa knjigama i casopisima bili i standovi rucnih radova gdje sam pazarila i divan zuti prsten :)
Evo par slikica danasnjeg dana...



 Malo detalja danasnjeg outfit-a




 Sa sajma





Eto toliko o tome...

Emica

Broj komentara: 8:

  1. citala sam plavi kombi stvarno dobra knjiga al moram i drugi dio procitati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam planirala sutra na sajam i mislila sam kupiti "ljubavna pisma velikana". Preslatki su mi svi detalji tvog danasnjeg outfita!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila sam ljubavna pisma vlikana na sajmu,super je knjiga!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe zavidim na knjigama!:) imam onu u potpisu velikana:)) super post!:) julietspen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. predivan prsten :-))) mnogo volim sajmove knjiga i knjige :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. yesterday was here the day of books! :D It's important to choose one each month :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdgovoriIzbriši
  7. mnogo mi se svidjaju detalji outfita,a i prsten i knjige koje si kupila.ja jedva cekam sajam knjiga ovdje kod nas :)

    OdgovoriIzbriši
  8. baš je lijepo sve i ja sam mislila ići a ne stignem od faksa!:(

    OdgovoriIzbriši