petak, 27. svibnja 2011.

Happy Weekend

Želim vam lijep i ugodan vikend....
Ja napokon imam 2 dana da odmaram ( ne znam koliko prošlih subota su bile radne )....:) yeeee....
Predlažem da odete negdje u prirodu ako imate tu mogućnost a ako ne i bašta je dobra solucija...kremu za sunčanje, knjigu ili muziku, sunčane naočale i uživajte!
A ako nemate ni tu mogućnost, uvijek ostaje opcija da odete po neki sladoled ( koji mi se baš sada jede...kme-kme) i zaputite se u gradski park ili šetalište....:)
Samo se nadam da će i vrijeme poslužiti! Kako god se odlučili HAVE A NICE TIME!!! ;)






LOVE 
Emica

Broj komentara: 6:

  1. heheh vala sad kad si spomenula sladoled, mogla bi i ja jedan....neki citrusni :) yummi :)) :**

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala i ja tebi želim ugodan vikend, moj će biti nekako na iglama i u iškeivanju ;) sve u svemu nadam se da cu se moci opustiti

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne fotke! Lijep vikend i tebi...:D

    OdgovoriIzbriši