ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

Kisni dan......

Ja ne znam kako je kod vas...ali ja kada se probudim i kroz svoje trstika zaluzine vidim da je nebo plavo i da sunce sija, sijam i ja....lakse ustanem, vesela idem na posao :D
Ali kada vidim da je kisa, tmurno i hladno, najradije ne bih iz kreveta.
Pogotovu ako je proljece/ljeto bas bi trebalo biti lijepo vrijeme, zar ne?
Ja sam u subotu napunila baterije na Vrelu Bosne tako da sam danas nekako lakse prebrodila ovu "zimu". Ali opet mi je nekako bljak...dosta mi je te tame, bljuzge i blata....ipak sam se potajno nadala da ce bar malkice sunce izviriti no medjutim.....
ono sto me umjesto sunca docekalo je ni manje ni vise nego snijeg po okolnim brdima i planinama :( Strasno!!!

Evo ipak par fotkica.....





Love
Emica

Broj komentara: 15:

  1. i u Tuzli je dan bezveze i svima nam je muka od zime! baš si slatka..osmijeh je u ovakvim danima sunce!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nasmijana i kroz kišu... Tako treba!:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hocu te gumene cizmice....hocu, hocu, hocu!!! I hocu da nisam toliko smotana da mogu i ja sebi napraviti tako slatke noktice kao ti! :)
    :*

    OdgovoriIzbriši
  4. uh,znam kako ti je,ja tako zelim sunceeeee.Lijep outfit :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Šta tebe briga, imaš gumene čizmice i opleti :)
    Parka mi se sviđa isto, onako je sva "ušušna" :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ・。.。・゚゚・。.。・゚♥゚・。.゚・。.。・゚゚・。.。・゚゚・。.
    Following your super duper sweet blog!!
    Can you follow mine too, please??
    Ah, if you can, follow the twitter?? @_justforgirls

    Kisses
    xxx
    Alice Dias


    http://coisassoparameninasfofis.blogspot.com
    ・。.。・゚゚・。.。・゚♥゚・。.゚・。.。・゚゚・。.。・゚゚・。.

    OdgovoriIzbriši
  7. ma i kod nas je bio šugav dan i cijelo vrijeme je padala kiša, al vidim da si ti sretna sto je najbitnije :) i lako je u tim super cool gumenim čizmama,možeš gackati i skakti po barama ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. outfit je bas super! svidja mi se kombinacija boja.

    OdgovoriIzbriši
  9. great photos))

    xoxo
    http://alia-sweet.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Hocu i ja gumene cizme. Koliko je ocajno vreme, a tvoje slike su bas vesele, sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  11. super slikice posebno prva je bas kul :)

    OdgovoriIzbriši
  12. The jacket is veerry nice :)
    Xxx

    OdgovoriIzbriši