nedjelja, 29. svibnja 2011.

"Night Out"

Neću puno filozofirati....
Samo želim sa vama podijeliti par sličica sinoćnjeg ambijenta....
Zaista mi je izlazak dobro došao s obzirom da ne pamtim kada sam zaglavila...:)









Broj komentara: 10:

  1. Slatke su slicice.Svidja mi se karmin i cipele:)

    OdgovoriIzbriši
  2. you look beautiful! great look! :)

    thelibertybelleblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaajjjj pa prelijepa Emica...! A cije su ovo cipelice?? Savrsene! :*
    xx, K.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi se svidja ova teksas jaknica :) Super slike :)

    OdgovoriIzbriši
  5. really nice blog!!! love it! why don't you write something in english!? mojito power!!! ihihih

    follow me at:
    www.commeunimage.blogspot.com

    FB: comme une image

    xoxo

    OdgovoriIzbriši