utorak, 17. svibnja 2011.

Noktici :)

Oduvijek sam bila FAN sarenih noktica...
Kad sam bila manja znam da sam imala sve moguce boje...
U zadnjih par godina fokusirala sam se na nijanse bordo i crvene....
Medjutim, kolekcija se pocela opet siriti....:)
OK, ne mogu se pohvaliti bas velikim brojem lakica za nokte ( kao sto npr. neke druge blogerke imaju...ali ako ovako nastavim...mozda cu i ja imati pozamasan broj) :)
Pa evo :



A evo i par slicica za inspiraciju :)







Meni su svi divni....ali ovi crni mat posebno!!!
Jedino sto treba malo vise vremena i strpljenja za ovakve ili slicne kreacije....ali kome nije mrsko......:) :)

I jos par slicica...neobavezno :D morala sam.....







Broj komentara: 17:

  1. Rainbow child...:D
    Super ti je kolekcija...;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Trešnjice su super, pravim to uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
  3. odlicni su svi,ali crni su mi posebni!!

    OdgovoriIzbriši
  4. super kolekcija i lepi primeri za inspiraciju :-) ovo sa novinama i slovima sam probala :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. zavidim ti na kolekciji :))
    prelijepe su slicicee :))

    OdgovoriIzbriši
  6. već sam negdje napisala da meni ovo šaranje po noktima nikad ne uspije..lijeva ruka uvijek dobro ispadne ali kad krenem lijevom desnu da šaram..pa to je za nervni slom..sva se izmeljam.skoro sam skontala da imam oko 50tak lakova i krajnje je vrijeme da prestanem ih kupovati ali kad vidim ovakve postove skontam koja mi nijansa fali :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Eminice,
    sutra Maji diplomski, dođi ako možeš,
    ali pretpostavljam zbog posla da ne možeš.

    Ja volim također šarene lakove, ali ne volim iscrtane.
    Otrkila sam u CMu ovu marku "Catrice" imaju super boje, a povoljno je.

    Ljubim te :*

    OdgovoriIzbriši
  8. momentalno imam gi one prve so vesnik i su super. al i vrlo lesno je napraviti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. so fun! i love the apples and the bee's. very cute post for happy digits indeed. thanks a bunch for visiting me and happy weekend. ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. uh obozavam lakove.ovaj mat crni je fantazijaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  11. novine,miki mausi, pčelice ma svi su foraaa :) i ove ruze vintage. treba znati to

    OdgovoriIzbriši
  12. AAaa, svaka cast na kolekciji :) ja uvek imam 2-3 komada, i trosim dok ne potrosim :) jer se uvek zgusnu i smore me :( ne umem da ih cuvam :P
    A sto se slicica tice ne znam sta pre da izaberem! Mada moram priznati najjaci utisak je ovaj matirani crni! Nekako je full! :))) I onaj zeleno crni, i onaj sa cveticima i onaj zuto crni Miki :D
    Super post :)

    OdgovoriIzbriši
  13. lakiciii :))
    cmoka od tvoje Dzeny :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Mnogo su dobri noktici, samo onaj lady gaga look mi se ne svidja... Ne mozes da ukljucim tv da ona nije na njemu! :) U svakom slucaju super post!

    OdgovoriIzbriši