petak, 17. lipnja 2011.

Irregular Choice shoes ♥

Opsjednuta cipelicama od prvog trenutka....želim, želim ih sve!!! 





















Broj komentara: 8:

  1. Četvrte odpozadi! Divne. A i ove skroz ravne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Emina gdje ih nađe, sviđaju mi se što su ovako šarene i džidžave :D

    Ja volim ili skroz ravnu obuću ili jako veliku petu, ne volim one neke srednje veličine.

    Moj favorit su: mentol zelene čizmice/cipelice.

    Ljubim te puno iz Tuzle :*****
    *I bio bi red da se malo i uživo vidimo.

    OdgovoriIzbriši
  3. ove sedme su meni savršene,, kod nas su malo poskupe,gledala sam ih tamo u Importane centru i iako su bile od prošle sezone nisu bile na sniženju i oko 200 KM su a ja sam našla na jednoj stranici na sniženju dosta njihovih modela oko 50 eura ja mislim da su bile..ajd pokušaću ti pronaći to pa da ti pošaljem link!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, jao! Prvo ove žute, pa sledeće zelene, pa ove sa velikim cvijetom, sve su divne...:D

    OdgovoriIzbriši
  5. prodavnica u Sarajevu koja prodaje ove modele

    http://www.facebook.com/pages/Metaphysika/153257974688129

    OdgovoriIzbriši
  6. ah ne znam, ove ne su moj stil, al baletanke mi se dopagaju najvece :)

    OdgovoriIzbriši