petak, 24. lipnja 2011.

Just another day

Stvarno mi ljudi nisu jasni...
Kad je zima, hladno,sivo i mokro to im ne valja i samo kukaju i jedva čekaju ljepše vrijeme a kada se to napokon desi onda kukaju kako je vruće, pakao i kako im se nesvijesti...
Pa stvarno..do kad više? Iskreno, ja zimu ne volim nikako ali nikakoooo...osim u nekim rijetkim trenucima ( na planini uz neki kamin, kuhano vino i dobro društvo) a ljeto....mislim da sam do sada toliko puta rekla kako jedva čekam ljeto, more....ali ok, kako god bilo, baš me briga za te ljude ( nek' kukaju, ako im je tako lakše) :p
Ja samo znam da ne dolazim kući nikako...koristim ovo vrijeme do max. koliko je to moguće iskoristiti u "velikom" gradu ( nakon 16:30, tj. nakon posla) :) A drugi je padež kako preživim tih 8 sati na poslu u kancelariji bez zraka i vještačkim svjetlom :(
Dosta mog "kukanja" ako je ovo bilo kukanje...hehehehe

Što se tiče sinoćnjeg shopping nighta moram vam reci da je bilo strašno!
Što bi moja Ineska rekla ***KORIDA***  :p nije se moglo proći ulicama a kamoli ući u neki butik i tragati za nečim..Nije bilo šanse! 
Uspjela sam ući u par radnjica ali kako sam ušla tako sam i izašla, bukvalno...
Zamislite milion ljudi na jako malom prostoru i svi se guraju,čupaju, urliču i smrde :(
Nije mi ostalo nista drugo već da se povučem na sigurno...a uz RADLER mi je bilo već lakše :) :) :)

A evo i par sličica mog današnjeg outfita 






p.s.
Turban- inspiracija-DINO :)


Do čitanja 

Broj komentara: 12:

  1. SUPER SI SVEZALA OVAJ TURBAN, baš mi se sviđa.. znači shopping night i nije bila tako super, ajd da ne žalim što sam propustila :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan turban! I skroz kul sandalice...;)

    OdgovoriIzbriši
  3. pa da ljudi su bas cudni, stalno im ne valja :)
    bas mi je drago za turban ;) tebi bolje stoji jer si ga urednije svezala :) sandalice i hlace su mi ekstra <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas mi se svidja kombinacija,turban ti super stoji:)
    Ljudima nikad udovoljiti:)

    OdgovoriIzbriši
  5. wow super je ovom turban ti je odlican ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. slazem se za shopping night ... uzasno je bilo,mislila sam da cu se onesvijestiti :/

    OdgovoriIzbriši
  7. great look!!
    lovely trousers!
    xoxo
    http://lejournaldeprada.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. shopping night sam preskocila i nije mi zao, a ti izgledas odlicno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Pantalone su tako dobreee! Turban ti bas lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  10. odlicno ubacene primese zute u ceo outfit i odlican turban!:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Turban ti super stoji! Cipele su isto slatke!

    hugs and kisses by Mani.

    OdgovoriIzbriši