četvrtak, 9. lipnja 2011.

New Stuff

Košuljica iz  "Little India-e"

Bershka T-Shirt
Bellisima kaiš
Zara cipelice :)
Bershka T-Shirt
Bershka T-Shirt
Miss Selfridge kratki  T-Shirt  <3
H&M HOME dekice
H&M HOME korpica
:)




LOVE
Emica 

Broj komentara: 11:

  1. Joooj! Lijepe su ti te Zara pape, i majica sa sekama, i sve je divno <3

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je kul ona bershka majica, s kosim prugama! pruge na kul nacin! a i ostalo je super! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. super , al ona bershka maica mi je favorit

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je super! Prugice...;)
    Ali ja, kao veliki ljubitelj korpi u svim oblicima i veličinama, moram nju da pohvalim, predivna!:D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajjj, pa preslatko!!! Sve mi se svidja i jedva cekam da vidim kombinacije! ;)
    xx,K.

    OdgovoriIzbriši
  6. ajaja majice su mi sve slatke. posebno ova cvijetna i mornarska :) cipelice <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlične stvarčice, majica iz Bershke mi je preslatka!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. MA GDJE KUPIŠ kod nas ove Bershka stvari? lijepo mi je sve.

    OdgovoriIzbriši
  9. sve odlicno!
    posebno cipelice i kosulja:)

    OdgovoriIzbriši