nedjelja, 5. lipnja 2011.

Otvorena izložba Uminog ormara

Izložba unikatne ručno rađene dječije garderobe, autorice Belme Lizde Kurt, inače glumice i pozorišne redateljice, otvorena je u četvrtak u galeriji BlackBox u Sarajevu.

Kolekcija pod nazivom 'Umin ormar' sastoji se od četrdesetak modela koji su nastali kroz kombinaciju starih vještina ručnog rada - veza, heklanja i aplikacija od tekstila. 

Dobrodošlicu na otvorenje poželjela je Uma koja je odrasle povela kroz galeriju i pokazala im put do svog omiljenog ormara u kojem se nalazi mnoštvo odjeće sa zanimljivim detaljima. 


''U želji da zabavim djecu, osmislila sam sasvim novu odjeću-interaktivnu, koja služi ne samo za odijevanje već učenje i zabavu. Zašto odjeća nama ne bi pružila nešto više. Htjela sam da obratim pažnju na tradicionalne zanate, na tradicionalnu nošnju našu a i nošnju drugih naroda. Također da se podsjetimo vrijednosti ručnog rada i unikatne forme. Sve sam to smiksala u svoju kolekciju “interaktivne odjeće” za djecu i djetinjaste.
Na odjevnim predmetima vise lutkice, koje se mogu skidati i ponovo stavljati, po želji. Te lutkice možete presvlačiti. Voće , cvjetići, autići, brodovi se također mogu pomjerati i tako pravite sami sopstvenu priču. Odjeća je obogaćena sa puno broševa u obliku raznih buba i ptica, koje mogu da lete gdje vi odlučite.
U svojoj velikoj želji da pobjegnem od konzumerizma, neoriginalnosti, od ekološke neosvještenosti, od prebrzog tempa življenja, napravila sam odjeću, koja će vam omogućiti da malo zastanete i razveselite se.''

Belma Lizde-Kurt


* OVDJE možete pogledati sve detalje Uminog ormara!!! *




Uma :)
Belma i ja

Uma, Lela i ja
Jagodice i cvjetići

Šuma i životine
Divne kecelje...i ja želim jednu!!! I moja šarena buba :)

Moreeee

Divna ogrlica sa voćem

Dio atmosfere....
Love 
Emica




Broj komentara: 8:

  1. Ne zna se koja je sladja! :)
    Umica mi je ipak med medeni, a tek sto zna pozirati... I njoj cemo napraviti blog! ;)
    xx, K.

    OdgovoriIzbriši
  2. joj kako je divno sve..ah što bih ja voljela upoznati ovu Lelu..kako je ta cura meni cool..
    odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  3. that little girl is just so cute and stylish! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahha vidi kako je slatka :D i zna vec da pozira, dusica :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasan post! Samo naprijed sa blogom!

    OdgovoriIzbriši