utorak, 21. lipnja 2011.

Shopping night




U četvrtak prvi sarajevski ulični shopping night
Sarajevske ulice Ferhadija i Maršala Tita, po prvi put će u četvrtak, 23. juna ugostiti Sarajevsku noć kupovine



Cijene niže i do 50 %
U četvrtak prvi sarajevski ulični shopping night

Objavljeno 21.6.2011 u 13:26

Sarajevske ulice Ferhadija i Maršala Tita, po prvi put će u četvrtak, 23. juna ugostiti Sarajevsku noć kupovine.

U periodu od 20.00 do 24.00 sata, prodavnice u glavnoj šetališnoj zoni ostat će otvorene te svoj asortiman sniziti i do 50 posto.

Organizator manifestacije je marketinška agencija Energy, a povod je veliki uspjeh takvih dešavanja u drugim gradovima, svjetskim metropolama poput Londona i Milana, te naših susjeda, Beograda i Zagreba.

Sarajevska noć kupovine, pored povoljne kupovine u prestižnim prodavnicama, donosi i jedinstveni ugođaj sarajevske večeri, a organizatori su osigurali DJ muzičke sadržaje te besplatno osvježenje za koje će se pobrinuti sarajevski proizvođač mineralne vode "Kap“.

Učesnici manifestacije su Alpina, Optika Baroš, Bellissima, Orsay, Benetton, Peko, Calypso, Planika, Gema, Playlife, Granoff, Sisley, Happening, Sportlife, Ives Roche, Stars, Butik Lisca, Tally Waili, Mango, Tom Tailor, Marlboro Classic, Urar Nikšić, Mona, Undercolors of Benetton, Office shoes.


Broj komentara: 10:

  1. JOJ SAD ZVANIČNO MRZIM FAKULTET, sve sam propustila zbog njega.. kako bi voljela na ovo stići ali sam pred bankrotom sad ionako..

    OdgovoriIzbriši
  2. :D TI UŽIVAJ I ZA MENE i javi nam šta si kupila :D

    OdgovoriIzbriši
  3. minoooooooooooo vidimo se i na ovom ''event-u'' :D ja cu obici sve radnje premda sumnjam da cu ista kupiti jer sam se danas istrosila maximalno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao divno! Krivo mi je što nisam tu...
    Ali ti uživaj! I kupi svašta lijepo...;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jedva cekam da vidim kako ce to da izgleda! Nadam se da nije samo mamac..

    OdgovoriIzbriši
  6. sreca pa sam u sarajevuu nadam se da ce biti superr ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. I u Banja Luci je isto bilo, ali ja sam naravno ucila.
    I ove ili prosle sedmice je pocelo snizenje u Mangu i to po prvi put pravo snizenje od 50%, skontala sam da im stvarno slabo ide otkad je Boska opet otvorena.
    Mada ja sam skroz ljuta na radnje ovdje, stvari loseg kvaliteta i koje nisu toliko ni fine, su mnogo skupe. Tako da sam se ja odlucila za sivanje, jeste da je i materijale tesko naci.
    Raspisah se ja,izvini.

    OdgovoriIzbriši
  8. lijep ulov zelim ;) nadam se da cete uzivati, slikaj pa da vidimo kako je izgledalo sve.

    OdgovoriIzbriši