nedjelja, 12. lipnja 2011.

Vjenčanje

Moj outfit s jučerašnjeg vjenčanja koje je bilo predivno!!!


Čak sam i bidermajer uhvatila...:p






                                   
                                                                

Broj komentara: 12:

  1. Divna!;)
    Hm, bidermajer, znaš šta to znači...:D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna ti je haljina, kao i sandalice. A upravo sam i ja postavila slike sa svadbe:).

    OdgovoriIzbriši
  3. BAŠ si slatka.. to u SarajevU neka sezona vijenčanja? :D A vjeruješ li u to.. bidermajer? .D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam svima!

    @ Slavica: ma znam....:p

    @Maja: aha...moram pogledati!!!

    @ Emina: ne znam sta bih ti rekla...iskreno NE!!! ali bilo mi je simpa ...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, jeste to Maja i ti na istoj svadbi bile :D
    Ni ja ne vjerujem u bider...uvjerila sam se na vlastitom primjeru :D

    OdgovoriIzbriši
  6. @ Biberlee: nismo bile na istoj svadbi...:)
    Ma kakav bider...nema sanse :p

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajj kako si slatka! Ma preslatka si! Haljinica ti je med!:)
    xx, K.

    OdgovoriIzbriši
  8. Haljina je super..
    Follow me:http://immortality-passion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši