četvrtak, 7. srpnja 2011.

Nezaboravno ljetovanje

Ovo nije ove godine već prošle ili čak one prije...:p ali kako god bilo je savršeno!
Prvobitni plan bio je road trip preko Italije, Francuske, Španije pa do Portugala ali nismo ( Ines i ja) imali dovoljno vremena da sve to iskombiniramo a i viza me malo zeznula...
Ali nema veze, zato je bio road trip po HR, Sarajevo-Makarska-Rovinj-Zagreb-Sarajevo....
Čak mislim da se i ovog ljeta sprema nešto slično :D
Ali da ne pričam previše, pogledajte








































Znam da je puno sličica ali morala sam....:D :D :D
I zato za uživanje RHCP :)


Emica

Broj komentara: 8:

  1. Ah, kakve divne fotografije... Baš ste uživale!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao kakve slike! Divno! I mi planiramo road trip ov godine, pa videcemo;

    OdgovoriIzbriši
  3. super slike , vidi se da ste se super zabavile :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha...divno! Neka si ovo vala bas podijelila sa nama! :) Duborvnik je san snova! A ove vas masine su mi hit! :)
    xx,K.

    OdgovoriIzbriši
  5. Aj rimember :)

    Iste godine smo ja i Goša imali neki ludi road trip... prirodnjaci,
    on mene samo po šumama i planinčugama voda :D

    Gdje ćete ove godine, imate li neku dobru ideju?
    Mi smo mislilia na Hvar i da malo kružimo okolo.

    Ljubim te :*

    OdgovoriIzbriši