srijeda, 6. srpnja 2011.

Nove stvari u mom ormaru

Svašta se nakupilo u zadnje vrijeme...čak ne znam da li sam i sada sve zabilježila. U biti uvijek nešto zaboravim ali nema veze..biće naknadno :)
Uglavnom su neke stvarčice na koje sam slučajno naletila ( sniženje u MNG se nije moglo propustiti), mamin i tetkin ormar i hlače koje sam išla namjenski kupiti.
Tetka me pozvala kod sebe da rovim po ormarima i koferima (jer ima tonu stvari) i nosim sve što hoću...jao koje uživanje- to nekako dođe kao KINDER SURPRISE :D nažalost nisam imala puno vremena i nisam uspjela puno toga izroviti ali ipak sam našla par divnih komada...
Isto tako i u maminom ormaru....Divota!!!

Ne znam kako je kod vas ali ja imam stvarno užasan problem traženja i pronalaska "idealnih" hlača :(
Neki dan sam obišla pola grada u potrazi za mojim "idealnim" hlačama koje mi trebaju prvenstveno za posla ali da ih mogu iskoristiti i kombinovati za neke druge varijante.
Bilo kako bilo, našla sam ove jedne koje nisu loše...ali mi trebaju BAR još jedne slične ( teget boje) a trebaju mi i nove JEANS-ice!!!
Volim shopping ali kada idem ciljano, dakle tražim nešto određeno tada bih vrištala jer nikada ne nađem ono što mi treba a ipak dođem kući s kesama ( nije problem u tim kesama :) već samo u tome što me čeka ponovno traženje željenog "objekta").
Mrzim tražiti hlače, uvijek skini, probaj, prošetaj, stežtu, kratke, duge bla-bla....i još ako je vruće ( kao sada) sve ti se lijepi....stvarno tuga :'(

Dosta je bilo...evo i sličica




Nove hlače
Narukvice koje obožavam!!!


Nije ispeglano :p XXL sako (tetkin ormar)

Pletena jaknica ( tetkin ormar)

Svilena haljina (mamin ormar)

MNG haljinica koja ide sa džemperom ( losos boje) iz prošlog posta  :)

Gumenjaci  <3



Sada sam skužila koje stvari nisam slikala ( ali sada mi je mrskooooo) , biće drugi put ;)

A evo i mog današnjeg "posao" look-a




Tašna iz tetking ormara

Košuljica iz maminog ormara


Košuljica je Benetton :)


Zar nije divan kaiš iz mamnog ormara :)

Inspiracija za današnji look

Do čitanja *****

Broj komentara: 6:

  1. joooj, sve mi se dopada! Svidjaju mi se gumenjaci i ja sam ih sada gledala u Parfoas (oko 30KM), gde si ti svoje kupila? Mamina svilena je divna. Narukvice odlične!

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaw, kakve lijepe stvari! Obožavam to kopanje i traganje za novim stvarima...;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Gumenjaci super, ja sam danas kupila Ipanemice na sniženju!

    Roviti po ormarima mi je super, baš kinder surprise! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. joj nema ništa bolje nego kad pronađeš nešto odlično u tim ormarima od rodbine..e j dolazim u Sarajevo za vikend pa hoćeš da ti ponesem onu torbu?

    OdgovoriIzbriši
  5. hocu torbu i cipele !!!! :) superrrrr :) :) :)

    OdgovoriIzbriši