četvrtak, 18. kolovoza 2011.

Summer 2011

Kao Ibiza :) Podgora

Makarska riva

Prstici....

Hvar

Kapetan Kuka :D

Makarska

Drustvo FR :) :)

i opet....

Drustvo
Hvar
Hvar
:)

Hvar

The Bicycle, Hvar

Hvar
Hvar Hvar :)
Hvar

Hvar

Hvar

Hvar

The picture :)

Hvar

Makarska riva

KVota

Curice

Pice ljeta

.......

Drustvo

Curica 1

Curice 2 i 3

Savrsen ljetni provod...




Neka muzikica za podsjecanje :)

Broj komentara: 17:

  1. ok..odmorila si se..bilo je super.. društvo je nice... :D a sad back na bloganje! nedostajala si nam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su odlicne! Bas ste uzivale!

    OdgovoriIzbriši
  3. pa da ti si uzivala a mi smo cekali na tebe :))
    vidim pravoo vam je lijepo bilooo :))

    OdgovoriIzbriši
  4. pozelila sam se malo naseg mora! slike su odlicne... ljeto, more i dobro drusto... nema nista bolje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. da, to su mi nove.. jucer mi je paket stigao! Slazem se stobom, predivne su!

    OdgovoriIzbriši
  6. aaa divne slike! one cak i mirisu na super ljeto! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. divno!:)hvala sto ucestvujes u http://julietspen.blogspot.com/2011/08/juliet-giveaway-no1.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajjj Hvar... Tamo sam ljetovala kao mala i ostao mi je u tako lijepom sjecanju! Divne slicice, more je zakon, jelde!? ;)
    :**
    K.

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su divne vidi se da ste uzivali :)
    Pratim te, posjeti i ti moj blog i prati ako zelis http://sart-jewelry.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Slike su ti divne, Hvar je moja velika ljubav, Antika jedna od boljih konoba, a ovaj trg ispred nje mi je naj naj mjesto! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sviđaju mi se slike, vidi se da je bilo zabavno :)
    Čitamo se, Karla :*

    OdgovoriIzbriši
  12. HEEEY :)
    nice blog, really love it. Great post! Obozavam Hvat btw. ;)
    wanna follow each other?
    kisses and hugs from lastylemuse.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. wow provod! odlicne slike :)

    fashionableroad.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Jao divno leto i divna Hrvatska :) Nasmejala me tako ova fotka u ogledalu felne!! Genijalna ideja, stvarno. A bluza sa crnom masnom - predivna!

    OdgovoriIzbriši