srijeda, 14. rujna 2011.

A hat is a head covering used for several reasons. It can be worn for protection against the elements, for ceremonial or religious reasons, for safety, or as a fashion accessory :))

Šeširići....ovaj post nastaje iz inspiracije koju sam dobila čitajuci DUBRAVKIN-lovestylemagic blogić, neki će reći copy-paste a ja se nadam da mi ona neće zamjeriti jer sam zaista oduševljena njenim postom o šeširima da sam morala napisati par riječi :)
Mislim da je ove sezone nezaobilazni modni detalj, naročito ako je u nekoj od jesenjih boja (smeđa, bež, bordo i sada naravno kraljevska plava), te sa nekim ukrasima kao što su perlice i perije...
Ja zaista za sebe mogu reći da nisam fashion victim i svakako se slažem sa izjavom da ne moraš kupiti nešto samo zato jer je "trendy" već izabrati nešto što vam se uistinu sviđa, u čemu ćete se osjećati ugodno i što će potaknuti vaš osobni stil...:)




















Broj komentara: 14:

  1. Sesiri su sjajni! Imam ih nekoliko, ali kao sto je i sama Dubravka rekla, na kovrdzavu kosu sesir i ne ide bas..zato sam ja utripovana da mi ama bas nikako ne stoje, pa ih skoro i ne nosim! :( Fejvrit slike i sesiri: 4.slika s pocetka, 2. i 4. slika s kraja. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni su mi šeširići i mene su opčinili defintinvno tražim jedan za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj ne i ti.. već ih imam par ali kad pregleda ove tvoje slike uhvati me ono ludilo.. tj. da odem na Asos i sve ih naručim.. produbim ovaj minus na kartici.. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Šeširii. Tako ih volim vidjeti na nekome, ali meni nikad nisu stajali. :(

    OdgovoriIzbriši
  5. šeširići i kod tebe :)
    što bih se ljutila. i da,svaka čast na pronalasku toliko novih fotki! meni je ovaj poslednji baš nekako simpatičan, boja je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaaaaao sesiri! *_* Oni su savrsen modni dodatak na koji nisam ni obracala paznju do prije godinu dana. Predivno upotpune look, skoro svaki mi se svidja! :**

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni se sviđaju i super izgledaju ali sumnjam da bih ja to znala nositi. Možda neki ovako mali, lovački :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zbilja su fantastični ^_^ moram i ja nabaviti neko šik šeširče za ovu zimu, baš sam se nafurala :D ljubim te !

    OdgovoriIzbriši
  9. Sesiri su toliko popularni ovih godina, da prosto ne mogu da verujem da je doslo vreme da se ne stidim sto jedina moram da ih nosim na plazi zbog sunca. Sad ih konacno ponosno nosim :)

    OdgovoriIzbriši