četvrtak, 6. listopada 2011.

Autumn colors













Današnji look...malo sam umorna na ovim slikama jer sam s posla ali nadam se da se ne vidi taj "stres" :)
Moram vam pokazati nove cipelice koje sam prije par dana pronašla ( sasvim slučajno).
Dogovorila sam se s prijateljicama da idemo kod jedne prijateljice/kolegice koja više ne radi s nama i dok smo šetali i čekali da se ona vrati s posla kući naišla sam na ove ljepotice.
Mislim da je bila ljubav na prvi pogled :)
Samo mi je žao što su ovih dana najavili padavine/snijeg pa ih neću tada moći nosati ali nebitno, jedino što je bitno je da su sada kod mene ! :)
A ovaj sakoić sam ja pimp-ala :p Kupila sam ga prošle godine u Mostaru (Only) i dodala sve ove detalje...


Čitamo se

♥ Emica

Broj komentara: 17:

  1. sakoic mi je bas super sa svim tim detaljima, a i mjesto na kojem si se slikala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mackice, mnogo si mi slatka! Pravi je jesenji outfit! Marama, sako, a tek cipelice! Bas je lep post! Ljub, ljub!

    OdgovoriIzbriši
  3. baš sam pošla da iskomentarišem kako je ovaj vez na sakou divan.. super je outfit a torba mi je posebno zapala za oko, čini mi se pravo zanimljiva :D kiss

    OdgovoriIzbriši
  4. Super :D bas je odlicno , torba mi je bas zanimljiva a i ideja oko uredjivanja sakoica -lijepoo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvo sto sam primjetila dok se ocitavaju slicice su stramplice,fora su i bas mi se svidaju a torba je za 10,super look :)
    Pogledaj i moj blog ako zelis :)
    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sako i tasna su mi se posebno dopali :) Super outfit za ovu predivnu jesen!

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh te divne jesenje boje :) super su detalji na sakou :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Slatke fotkice! Veeeliki lajk za kosulju i carape! :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Štramplice su mnogo slatke, pogotovo sa cipelicama skupa...a tek ti kako viriš iz cvijeća! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. joj torba je baš super, lajkam šuzice!

    OdgovoriIzbriši
  11. slike su simpaticne a cipele mi se pravo svidjaju!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sjećam se ovog tvog slatkog sakoića, pimanog ;)
    A tašnica?
    Kako je slatka samo.

    *Poželila sam te vidjeti i radujem se druženju oko Majine svadbe <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Fenomenalan sako. Volim kad se tako nekim "obicnom" stvarima doda "personal touch".

    OdgovoriIzbriši