subota, 1. listopada 2011.

Blogeri BiH

Konačno nađoh  vremena da objavim dugo očekivani post, prošlo-subotnje druženje sa curama BiH blogerske scene.
S obzirom da su mi bili prijatelji iz francuske nisam imala ni jedan slobodan trenutak da nesto napisem, sada sam prehlađena (nakon svog tandaranja, nije ni čudo) ali savršen trenutak za čaj i pisanje, čitanje (nadoknada svega što sam propustila) :)
Bilo kako bilo, ono što moram reći da mi je upoznavanje i druženje s curama u prošlu subotu bilo jedno super iskustvo i jako mi je drago što sam imala priliku upoznati sve te divne ljude i jedva čekam naredno okupljanje koje će nadam se biti uskoro!!!
Cure, svaka na svoj neki poseban naćin ima "ono nešto" ...svaka je posebna i drugačija...
Svi koji nisu mogli doći, nadam se da će naći vremena idući put a do tada sa vama želim podjeliti slikice gdje ćete upoznati sve te SUPER CURE!!! 















Hvala vam curke što sam imala priliku upoznati vas!!! 

ErnaMajaEminaAmraSanelaAmilaEnaEmily

Broj komentara: 9:

  1. Ja sam već videla sličice na Emininom blogu, pa sam i njoj rekla da mi deluje da ste se super zabavile :) :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala i tebi, draga! Ja jedva cekam sledecu kafu!

    OdgovoriIzbriši
  3. razumijem te što kasniš sa postom :D :D nadam se da ću uskoro opet uspijeti da dođem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Loving these photos!!!!!!

    Daniella xox

    OdgovoriIzbriši
  5. Neka si valoa i ti post napisala ^_^ radujem se ponovnom druženju ! kisses for all !

    OdgovoriIzbriši