nedjelja, 9. listopada 2011.

LUCKY MARKET

Moram sa vama podijeliti sve ove divne fotke koje sam jucer nastrocala...
Bila sam na prvom LUCKY MARKET-u koji se odrzao u Sarajevu u organizaciji Asocijacije Kreativaca i moram vam priznati da je prmasio moja ocekivanja!
S obzirom da uvijek pratim ovakva dogadjana ( bilo da i sama ucestvujem ili navratim da pogledam), zaista je ovo najbolje organizirani event ove vrste!
Strasno sam se iznenadila svim tim mladim ( i malo starijim) ucesnicima-izlagacima koji su imali toliko toga raznovrsnog i sarenog za ponuditi da nisam znala gdje bih prije gledala :)
S nekima sam se upoznala i jako pozitvno iznenadila...kako je samo super ekipa!
Jedna od njih je i Ramona cij blog pratim, ja mislim od samog pocetka ( obavezno svratite na njen blog, ima divnih DIY projekata) :)
A druga djevojka ( cije ime nisam zapamtila) je Ceker cura :) na cij blog takodjer morate svratiti (super je).
Da ne duzim previse, pogledajte i sami :)
































Toliko lijepih stvari na jednom mjestu......
Ja ipak nisam mogla otici a da ne pazarim bar nesto :)



Zar nije savrsen??? :) LOVE IT!!!

Malo je duzi post ali ne brinite, naredni ce biti jos duzi :)

LOVE
Emica

Broj komentara: 19:

  1. joj baš sam čitala za ovaj Lucky market ..kako je to dobra ideja, nadam se da će postati tradicionalno pa da i ja dođem sljedeće godine bar! Djevojka sa desete slike je moja sugrađanka i baš mi je drago što je vidim tu! Kad dođem sljedeći put vodiš me kod Ramone i cekeruše u radnju, tako mi je žao što to nisam stigla da posjetim prošli put,ah koliko divnih stvari na jednom mjestu! sretnice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa mislim da ce sada biti mjesecno :)
    a kod ove djevojke sa desete slike sam i kupila lancic :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divnih stvarčica je bilo :D !!! Moram za ovo reći seki, jer i ona pravi strava ogrlice i brošiće! Ljubim te Emice <3 !!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaa...da bila sam ovdje jucer. Ima predivnih stvari, napravila bih i ja post ali nemam fotoaparat tako da ih nisam nista slikala-kako mi je zao :( ali ajde neka si ti prenijela. Bilo je stvarno svega , od ogrlica,lancica,broseva, raifova do kolaca, repromaterijala...svega . Nisam prvo tacno znala o cemu se radi, ali tako mi je bilo drago da vidim sve te djevojke koje prave unikatne stvari. Od svake sam pokupila vizitku i obavezno cu da ih pronadjem :)
    :)
    neka si se i ti pocastila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične slike i odlična ideja, jako bih volela da sam bila u mogućnosti da prisustvujem ovako nečemu, skup neverovatno talentovanih ljudi, ma divno. Na osnovu slika mogu da zamislim kakvih je sve divnih džidžabidža tu bilo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Toliko divnih stvari! Ja sam čula ranije za to dešavanje i razmišljala sam da se prijavim, onda nisam mogla da pronađem gdje tačno da to uradim, onda sam zaboravila i sad mi je baš žao... Obožavam takva druženja...;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fore i fazoni su nenadmašne , stvarno su im brošići prelijepi.
    I tvoj izbor je super <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim ove sarene sajmove a jos vise kreativne ljude!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divne stvarcice, mnogo mi se dopada! Ako budes mogla obavesti me sledeci put kada se bude odrzavalo, voljela bih posjetiti, a mozemo i skupa otici?

    OdgovoriIzbriši
  10. Cekerušu dugo pratim, a preko nje sam saznala i za Ramonin blog, baš super da ste se upoznale!

    Sličice su divne, ispadoše mi oči na sve ove điđe :)

    OdgovoriIzbriši
  11. jaoo buduci da i sama izradjujem nakit, naprosto se svaki put odusevim kad vidim koliko kreativnih ljudi ima i koliko predivnih stvarcica izradjuju, naprosto se izgubim u moru ovih stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super stvarcice, divno kako je sve sareno i veselo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako je divno! :D
    Svaka čast!
    Ja ni papir ne umem ravno da isečem a kamoli ovo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti Emice. Drago mi je da smo se upoznale, a bice prilike i kafu nekad da popijemo! :)
    Krasan je leptiric. Imam jedan prsten sa leptirom koji ne skidam ovih dana.

    OdgovoriIzbriši
  15. divne slike!:) koliko sam inspiracije :)

    OdgovoriIzbriši
  16. rajfici su mi diiiiiiiivni!

    my blog♥mfashionfreak

    Please follow me if you're not already. I'd love to get more followers! I'll follow you back.

    OdgovoriIzbriši