četvrtak, 13. listopada 2011.

Prošli vikend...


















Malo kasnim sa ovim postom ...sorry, ali stvarno nisam imala vremena ovih dana.
Upala sam u neku guzvu na poslu i ne znam gdje udaram...
Tako da sada sa malim zakasnjenjem objavljujem slikice od prosle subote, koju sam provela kako znate na LUCKY MARKET-u, te potom se nasla sa svojom Dzeny ( cij blog mozete pogledati ovdje ).
Bio je zaista super dan....jedva cekam ponovno druzenje ( ali ja mislim da cemo ovaj put pozvati i sve druge blogerice )!!! :)

Love
Emica

Broj komentara: 19:

  1. meni je bilo super! :D

    iduci put ce biti jos bolje...i da, naravno pozivamo jos drugarica blogerki! :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa ti je tašna, ova vrećasta.
    Prsten mi se sviđa tvoj i drugaricin,
    i također džemperčić sa izvezenim cvjetićim je med!

    :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post! I really like your blog.^^

    my blog♥mfashionfreak

    Please follow me if you're not already. I'd love to get more followers! I'll follow you back.

    OdgovoriIzbriši
  4. ah lijepo izgledate, lijepo Sarajevo izgledaa, suncanoo sto se ne moze vise reci :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatko, baš mi se sviđa, a imamo i isti prsten :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Živiš u najljepšem gradu i ljubomorna sam!:D I preslatke su fotke...;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne ste, vec sam to rekla negde;). Zovite me na taj lucky market, obavezno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post... I love all these pictures!!!!
    And the design of your blog is cute.....:)
    What do you think if we follow each other?! ;) I'll wait your answer on my blog!!

    this is my blog:http://dreamsonthestage4.blogspot.com/

    xoxoxoxo

    OdgovoriIzbriši
  9. Torba je savrsena i super fotografije,pratim te pogledaj i ti moj blog ako zelis :)
    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. ma preslatko vidim da si se bas zabavila, moj favorit je prsten ;)

    http://fashionandthecity-ilda.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super su slike i marama i prsten...E da!I cajnik! :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Emice, ko, sta, gde? mi u porodici ovih dana ocekujemo prinovu, pa ne smem nista sigurno obecati, ali posalji mi mail sa brojem telefona i detaljima da te mogu kontaktirati, voljela bih da se sretnemo! majamache@gmail.com je moj mail! ljubim te i super ti je novi izgled bloga!

    OdgovoriIzbriši
  13. love the bag! it is gorgeous

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdgovoriIzbriši
  14. prsten ti je prekrasan!!!i torba mi se mnogo dopada

    OdgovoriIzbriši
  15. Pretty outfit, love your scarf. Great blog, if you want visit my blog and let me know if you want to follow and I will follow back.

    OdgovoriIzbriši