četvrtak, 3. studenoga 2011.

Beograd trip

Prije 10ak dana sam s nekom ekipom ( organizovano) isla u Beograd na 3 dana...
Samo cu reci da je bilo fenomenalno ali kratko...
hmm...to mi se npr uvijek desava, kada su ta kratka putovanja u pitanju, bude extra i toliko toga se izdesava u ta 2-3 dana da na kraju imam osjecaj da sam bila 7 dana :) ne znam da li se i vama isto desava?
Kako god, meni je taj osjecaj totalna pozitiva i volim kad se nadjem u tom filmu :)
Kada sam se vratila zaplatila sam prehladom koja traje i taje i traje....ali nema veze, vrijedilo je sto bi Boki rekao :p
Evo i par slicica...


Dio ekipe ( a doslo nas je oko 80ak )


Jedino sto nam je malo kisa padala ali nema veze, zato su gumene cizmice tu :))


Moj rucak

i ovo je moj rucak ( naravno da nisam sve pojela ) :)











U hostelu....



:D

Shopping mall Delta City







Ovu tasnu sam kupila, ljubav na prvi pogled!!!!




♥ ♥ ♥

Broj komentara: 19:

  1. Drago mi je da vam je bilo lepo..Gumene ciumice su ti kao med:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram samo da kažem da si mi preslatka :)
    A ovu torbu sam i ja gledala pre neki dan, mnogo je lepa, prava vesela zimska, ali nisam imala uz šta da je nosim, pa sam odustala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj torba! Koliko je bila!Divna je! I ti si mnogo lepa na svim slikama! Mnogo volim Bg i bas sam uzivala u postu! :* Nadam se da si ozdravila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatka si!!
    Čizmice su super super :)
    Eto, ispunila ti se želja, htjela si da putuješ :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Great photos! We like the locations too..

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam svima na divnim komentarima :***
    Thanks for the lovely comments :***

    @Maja: draga, slagacu ti koliko sam je platila ali oko 4000 dinara...:)

    OdgovoriIzbriši
  7. kako je lepo gledati slike Beograda, kroz oci nekoga ko nije odatle, grad je mnogo lepsi!!!!

    Divan si shopping imala

    OdgovoriIzbriši
  8. izgleda da je bio uspjesan trip :) nisam nikad lisno bila u beogradu, ali mozda jednog dana. cizmice su preslatke a tasna je odlicna! svidjaju mi se boje i mustra.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super fotografije!!! Čizmice su medene. Malo nam piši koji hostel ste izabrali i koje su cijene :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. jao tašna je predivna i ja sam je baš primjetila tamo kad sam bila, i kod mene je uvijek neizbježno prežderavanje u KFC-u i baš mi je žao što nisam duže ostala, čim mi se faks završi idem na par dana :D i odlične su slike.

    OdgovoriIzbriši
  11. @ Ducili: sorry sto sam taj detalj ispustila...ugl. hostel je THE BIG HOSTEL blizu centra ili u centru :) i jeftino je pravo...sad ja nisam sigurna jel nama kao vecoj grupi spustio malo cijenu ( jer smo vracali kuseure jedni drugima, pa ne znam koliko sam platila smjestaj, ali cini mi se bas malo)
    Evo i link :)

    http://www.hostelsclub.com/hostel-hr-23088.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Izgleda da ste se bas super proveli,preljepe su ti roze cizmice :)

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful place!
    Looked like you all had fun despite of the rains.

    Cared in following blogs via GFC?
    Check out my blog, let me know if you like it, maybe
    we can follow each other. Looking forward to see you there. Thanks!

    http://www.momfashionworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. nice!

    p.s. I'm having a giveaway for a crystal cuff if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Thank you!
    I'm following you back in GFC, my love.
    So see you around.

    OdgovoriIzbriši
  16. hi!good blog!follow us if u like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Jao tašne, kako je dobra <3
    Ja sam crkla radeći u Sarajevu :(
    i pozurila za Bajram kući.

    Kafe nismo pile :)
    Dolaziš li na djevojačko?

    OdgovoriIzbriši