subota, 5. studenoga 2011.

♥ BOHO STYLE ♥




















♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Follow me on FACEBOOK   :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Broj komentara: 17:

  1. I adore the Boho style!
    This is a fabulous collection.
    My favorite is those shorts!

    Have a great weekend, darling!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh bože sve je načisto genijalno......Divan post.....:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se svidjaju ove stvarcice, ali gde mi da ih kupimo:(

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako volim ovaj aztečki uzorak...morat ću neki nail art smisliti po uzoru na ovo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Što je meni lep ovaj post...a tek helanke i čizmice, diiivno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svidja mi se apsolutno sveee! Posebno ti ogromni udobni dzemperi i ona jedna suknjica :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne slike. :) Što volim ove džempere!

    OdgovoriIzbriši
  8. stvari su divne, džemperi su mi posebno krasni :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivne fotografije!!! Džemperi su posebni!

    OdgovoriIzbriši
  10. Moram priznati da mi se ovo jako sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  11. DO KRAJA ŽIVOTA MI NEĆE DOSADITI!

    OdgovoriIzbriši
  12. where did You find bag from 3 photo? Is perfect!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. odlicne si fotke izabrala kao primjere, apsolutno sve mi se svidjaju! carape s 4. slike su mi definitivno najdraze!

    OdgovoriIzbriši
  14. Šareno i toplo : zar može bolje?!
    Ove štrample su mi super.

    OdgovoriIzbriši