srijeda, 23. studenoga 2011.

Majino djevojačko

Jedna od mojih NAJ prijateljica se udala prosli vikend...( moj komentar bio je " krug je otvoren" ) lol
Predivno vjencanje, zaista! Ne zato sto je moja :)
Ajjj tako sam sretna zbog nje!!!!
Iduci post bice o vjencanju a ovaj posvecujem djevojackoj ( curinskoj )koju smo nasoj Maji organizovali (nas 12 cura).
Ona nje imala pojma ,slutila je nesto pa cak je i znala da ce biti neki party ali mislim da se bas iznenadila kada nas je vidjela....
Odlicna noc, do zore smo slavili...
Evo i par slicica


Azra

Selma

Jaca

Zlatka

Chemana

Vedrana

Vesna

Anja

Dina

Azra

Emica





Maja ♥


Karaoke...:p




Emica&Chemana aka. Andrej Pejic :) 

Maja&Emica ♥


Broj komentara: 18:

  1. Whahahahaha :D
    Ovo su kompromitirajuće slike, ja kao Andrej.

    Slamčice su :D mislim.

    *Bilo mi je divno družiti se s tobom i Ines, voljela bih češće!

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, genijalne su fotke!
    Baš ste slatke!;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahah fenomenalne fotkice!Preslatke ste!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha, savršeno, skroz ste blesave i slatke, svaka vam čast na ideji, i deluje kao da ste se stvarno dobro zabavile ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicna ideja! izgleda da vam je bilo bas auper. hrana izgleda odlicno a torta je nesto posebno. love the pics!

    OdgovoriIzbriši
  6. :D Vidi se da ste se dobro zabavile...

    OdgovoriIzbriši
  7. ahahha :D torta mi je predobra :D
    vjerujem da je bilo super a djevojci zelim lijep i buduci zivot ::D

    :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Maja vam je preslatka, a i vi ste ... Ma divne! jedva sam te prepoznala. Ovo je tako odlicno organizovano, nadam se da ce moje biti bar slicno:)

    OdgovoriIzbriši
  9. hahaha kako dobra fora sa brkovima :))

    OdgovoriIzbriši
  10. jesi to bila u Tuzli? pošto sve cure prepoznajem :D hahah ..slamčice su mi najjače :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Torta i brkovi su preludi :) Odlična ideja :) Drugarici nek' je sa srećom :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, nova boja? Jesam li to nešto propustila?

    Rekviziti i torta su mi super, volim te "tematske" zabave i nadam se da će i meni neko sličnu organizovati :)

    OdgovoriIzbriši
  13. hahahaha,odlicne slike.brkovi su mi preblesavi.kreativno mnogo

    OdgovoriIzbriši
  14. Widać ze przyjęcie udane ! ;))

    Pozdrawiam ;) + obserwuje


    mnikaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. hhaahhaha, dobro sam se nasmijala na slamke! :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Super je zurka, a slamcice su najbolje hehe :) Pratim

    myfashiondiaryxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Super su fotke s partija :) i torta je zakon, a slamke su smiješne :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Aiiiii eh pa Maja je stvarno velikaaa sretnica! Ne znam kako ste se osjetile svih ovih super ideja, ali ja sam odusevljena!!! Sve je savrseno, nadam se da cu dozivjeti nesto barem priblizno. PREKRASNO!!!

    OdgovoriIzbriši