ponedjeljak, 19. prosinca 2011.

Enie van de Meiklokjes





















...je njemačka voditeljica ( možda ste je viđali )
Meni je divna! Tako otkačena i inspiring :)

♥ Emica

Broj komentara: 12:

  1. Ne znam ko je ona, ali vidi se da fura svoj fazon i boli je briga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka si, a telefon torba ti je WOW !!!
    Pratim!

    mymakeupandu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam znala za nju ali mi se jaaako sviđa, prava vintage dama! uf koliko dobrih komada ima!

    OdgovoriIzbriši
  4. oh da, sjecam se nje jos dok je bila voditeljica na viva. cak sam je vidjela jednom u h&m u njemackoj, dok sam tamo zivjela. meni se uvjek svidjala jer sam obozavala njezin stil.

    OdgovoriIzbriši
  5. que originales los tocados
    http://www.elpaseodelestilo.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam nikada čula za nju, ali stvarno je simpatična, ima stil dobar ;)
    Posebno mi se sviđaju ukrasi u kosi!

    <3 i :*

    OdgovoriIzbriši
  7. obozavam je znam kad sam bila teen da je ona vodila na vivi emisije. stvarno posebna licnost.

    cmokkkkk

    OdgovoriIzbriši