petak, 2. prosinca 2011.

Vec me pitaju sta zelim za rodjendan a ja ne mogu odgovoriti...
Pored zdravlja, srece, ljubavi , lijepih trentaka sa porodicom i prijateljima....ne znam sta bih rekla.
Nesto materijalno mi je tesko smisliti jer nekako mi nista ne treba :p hehehhe...
ok...nije da mi bas nista ne treba, uvijek ti treba i nedostaje ono nesto ali ne mogu da skontam nista konkretno....
Teska situacija...:(
Pokusala sam napraviti mali kolaz stvarcica koje mi se svidjaju...
Jedino od svih ti stvarcica sto  bi me fakat pravo, pravooooo oborilo s nogu bio bi dobar fotic :)
Kako sam samo skromna...:p LOL
A nakon fotica godisnji odmor ( koji cu dobiti..nekad... niko ne zna  ) i palim negdje daleko.....Pariz, London, Berlin, NY, Minhen, Rim, Varsava, Prag, Bec......negdje :)
Jedva cekam taj trenutak...taj osjecaj....sjedis u avionu, slusalice s najjjjjj playlistom, najveci osmijeh na licu i sretan si samo sto vise nisi u prljavom gradu  sa smrdljivom maglusinom i smogom i da ne moras vise gledati iste dosadne face ( osim par pojedinaca).
Bilo kako bilo, s rodjendanom ili bez, fotic i putovanje cu sama sebi priustiti pa makar :)
E evo kolaza :)



A evo i 2-3 slikice mog jucerasnjeg outfita....








p.s.

kako vam se svidja moja nova boja kose ? :)

♥ Emica

Broj komentara: 16:

  1. Draga, i ti volis masnice!?
    Pridruzi se klubu,hahaa...
    Super ti je blog,bas meni po volji...
    Citam neke stare postove...
    Pratim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj cizme su mrak, odakle su? Boja kose je pravo osvjezenje.. A ja sam danas planirala pobeci od magle,ljudi i svega u Dubrovnik, ali dušmani mi ne dozvoliše:(..

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su čizmice.Lepa ti je boja kose:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaljubljena sam u taj kašutić!
    Mašnica je sve razvedrila :)
    Lijepi osmijeh!

    OdgovoriIzbriši
  5. i tebi je znaci rodjendan uskoro... putovanje je najbolji poklon sto se mene tice. ove godine to nisam mogla sebi da priustim, ali zato sam sebi poklonila cizmice :)

    kaputi i cizme su ti predivne!

    leyla.

    OdgovoriIzbriši
  6. moj je rođendan prošao :)
    slatka ti je mašnica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš lepa suknja :)
    A i mene bi obradovao dobar aparat, ali nema od toga ništa, hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo plavušo! :D baš mi se sviđa boja, čizme i kaput su mi predobri..znaš da sam ja sucker na smeđu! :D i ovo ispod mi je fantastično..volim ove nijanse.. a mašna- preslatka. Nadam se da ćeš dobiti nešto od ovoga..i šta je ovo svima u decembru rođendan? :D jao i ja sanjam putovanje.. pomisao na to i na ljeto je jedina stvar koja me sad spriječava da ne poludim od svega, baš sam se poželila s vama ispričati, jedva čekam da opet napravimo neku kafu! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Love love love the bowtie detail. I have been wanting to do something of the sort for so long!
    I have to say, I just immediately fell in love with your blog! Follow each other? :) :)

    xoxo
    Leslie Quiros
    http://fashionneedy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepa ti je boja i ti si preslatka! Pusa^^

    citamo se^^

    http://eaudeglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. You are so pretty! Great style! Thank you for stopping by! I'm following you, I hope you'll do the same. Thanks so much.
    GlamThings

    OdgovoriIzbriši
  12. Preljepa suknjica i masnica,mislim outfit je super ali ovo dvoje mi je posebno ljepo :)
    Pratim :)
    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. MA bjezi tao, ne treba ti nista materijalno :P Da znas da cu napraviti ovakav post uskoro,jer i moj rodjendan se blizi, mozda neko i pogleda didaskalije pa kupi nesto sto zaista zelim za promijenu:D sto se tice aparata, skromna si, ali skromne smo skupa, i meni je jedan Nikon onako, zelja nad zeljama. Nadam se da ce ti se ispuniti prvenstven ove zelje-da budes zdrava,vesela i sve sto ide s tim, a onda i da ceneki Canon ili Nikom eto, tek tako se naci u tvom posjedu:D I outfit je super, vec sam komentarisala na lookbook.u:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Thanks for stopping by my blog and leaving a lovely comment. Love your giveaway and got all the requirements done :)

    Following on bloglovin too... would love a follow back :) :)

    xoxo
    LMQ
    http://fashionneedy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši