nedjelja, 15. siječnja 2012.

1-2-3

Ovaj post će biti malo šareniji...
Biće tu raznih nekih tema...
Pa da počnemo sa OOTD od 09.01 i par slikica da i moja Kani vidi pantolice :))





A evo i OOTD od 13.01...





Sorry zbog "kvalitete" fotki...aparat mi nije bas najbolji ali skupljam lovu za novi i jedva čekam!!!!
A nemam trenutno ni baš strpljivog fotografa, peglam mamu...:) kojoj i nije mrsko slikati ali nije neki maher...ali hvala joj !!! :)

Kao što vidite totalno sam u tim nekim jesenjim bojama a kupila sam neki dan suknju koja je divna, ma predivna:


Jedva čekam da je prošetam...jeste da lahori ali može se i sada  odlično iskombinirati sa čizmama!
Ali nemam baš sreće sa vremenom...snijeg ne prestaje padati :( i hladno je pravoooo...tako da mi nažalost ne preostaje ništa drugo nego da je gledam i čekam lijepše vrijeme...

A evo i par slikica za inspiraciju





Više ovih fotki možete pogledati na mom FB blog profilu :)

Last but not least..... 





Erna me odvela na mega dobre paČalinke..mmmm...:))



Jučer sam bila sa Ernicom :)...
Dogovaramo se još od one blogerske kafe i nikako....
Ali zato je jučer bilo još slađe!
Između ostalog pali su razni dogovori i razrađene su neke ideje i projekti...

Blogeri.....kad se vidimo? :)

21 komentar:

  1. Suknja izgleda super, palacinke su neodoljive :D
    http://katarinasday.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. oba outfita su ti super,a posebno mi se svidja cvjetna kosuljica na trecoj slici :)
    i znam kako ti je,ja imam fotoaparat ali ne i adekvatne fotografe,nikome se to ne da :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmeeeeeeeeee eto nas :D elem, bilo je divno na pačalinkama :D sličice su simpatične, vidi se da smo se umorila od onoliko priče i spremanja kojekakvih projekata i planova :)
    Suknja je fenomenalna! Jedva čekam da vidim tvoje fotke u njoj :) ! Kisses an hugs from No ordinary girl <3

    OdgovoriIzbriši
  4. predivna ti je nova suknja!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hlae sa prve slike, i tvoja nova suknja su odličniii :)

    OdgovoriIzbriši
  6. obozavam te jesenske boje a sesir je prelijep!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne slike, ne znam odakle bih pocela! Torbica, hlace i sesir sa prve slike- fenomenalno! Gde si kupila suknju? Zelim je i ja!!! Vas dve ste mi prelepe, ma odlicne su vam slike! Da ne zaboravim spomenuti cizmice i prsten sa druge slike!

    OdgovoriIzbriši
  8. Aldo torba <3 i prelepa ti je nova suknja, i model i boja mi se jako sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh mnogo ste mi krasne! Ovaj drugi outfit sam vidjela na facebooku i super mi je sve, pogotovo džemperak!

    Odakle je ta suknja te divne boje soka od drijenjaka (njam njam) :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Umalo da zaboravim, gdje ste jele te pačalinke i hoćete li i mene voditi? :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Kombinacije su prelijepe.Suknja mi se sviđa.Ko još nema problem sa fotografom?

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš mi treba takva suknja!!! Odlične su fotografije i čekam na te nove projekte!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Such a great post, I like it!!! The photos are simply great!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdgovoriIzbriši
  14. super su mi šešir i hlače u prvoj kombinaciji! <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš lijep, šaren i veseo post.
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala svima na divnim komentarima koji mi mnogo znace! :))

    @Maja draga, suknju sam uzela u Lindexu na snizenju :) iduci put ima da ides s nama u skitnju..

    @Biberlee juhu....naravno da te vodimo, obavezno! :P

    :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely post!

    Shall we follow each other?

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala Emice, a bas bih voljela da idemo u skitnju,ali pocetkom mjeseca, dok bude plata, valjda ce biti jos snizenja...

    OdgovoriIzbriši
  19. nadam se da ću vas sve vidjeti na Lucky marketu ako dođem morate bar svratiti da se pozdravimo! :D jedva čekam proljeće da dođem na nekih 7 dana pa da se ispričamo opet! :D nova suknja ti je savršena!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hi!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdgovoriIzbriši