nedjelja, 8. siječnja 2012.

Happy New Year!




Cao svima,
znam da me nije bilo neko vrijeme ali evo opet sam tu i obecavam da cu malo cesce postovati :)
Zaista mi je u zadnje vrijeme bila guzva oko rodjendana, Nove godine, prijateljice su mi dosle preko praznika i bas sam puno imala obaveza i na poslu....
Nadam se da ste se lijepo proveli za praznike i da ste imali super proslavu Nove!
Mi na poslu imamo obicaj da izvacimo papirice s imenima i koga izuces, kupujes ili pravis poklon :)
Tako da su vec pocetkom decembra poceli pristizati pokloncici i 29. smo imali kao malu zakusku i otvaranje paketica...bas je bilo zabavno!
A za rodjendan sam izasla sa 3 naj prijateljice i nema potrebe da previse pisem o tome jer je bilo zasita odlicno! Samo mi je zao sto su opet otisle...Studiraju vani pa zato...:(
Novu sam docekala u kucnoj atmosferi s rajom jer iskreno bas se i ne volim smrzavati vani na trgovima i paziti hoce li me neka budala spiciti petardom...ali da sam negdje u inostranstvu bila ne bih imala nista protiv na otvorenom slaviti i docekivati Novu godinu! :)
Bilo kako bilo...svima vam zelim SRETNU NOVU 2012 GODINU!!!

A evo i par fotki....


za rođendan

paketici na poslu

Sarajevo 02.01.2012


divni pokloni :))


Do citanja ;)




Broj komentara: 11:

  1. sve najdivnije u novoj godini ti želim!:*
    vi imate snijeg, ljubomorna sam!;)

    OdgovoriIzbriši
  2. uh koliko poklona :)
    i snijeeeeeg! pa zavidim :(

    seed-of-joy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. izvrsno dočaran ugođaj! a snijeg... de pošaljite malo u slavoniju! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. slika no.3 je prelijepa! snijeg, planine i magla... super fotka!

    sretna nova!

    OdgovoriIzbriši
  5. Snijeg jos nisam ni vidjela kako treba :)
    Ta ideja o poklončićima na poslu je super.
    I zavidim na tolikim poklonima na zadnjoj slici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam nova u blog svijetu,pa bi dobro dosla svaka pomoc.

    http://imagination-fashion.blogspot.com/

    :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne slikE! Sretan rodjendanko i sretna nova! Pokloni su mrak! Ljubim te!

    OdgovoriIzbriši
  8. ja nisam ljubomorna na vaš snijeg :D Sretno sve zajedno sa zakašnjenjem i jedva čekam da dođem na LM i da se vidimo opet..divna ti je ova play lista na blogu.. ostaću malo duže da preslušam sve :D

    OdgovoriIzbriši