nedjelja, 26. veljače 2012.

Feel like






































Broj komentara: 18:

  1. Obozavam ovu boju, i svaka slika je divna:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lepo videti ove tvoje izabrane fotografije sa tirkiznim akcentom!!
    Stari kredenac mi je omiljeni, kao i plavi telefon!!~~))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene ove slike odnesu u juli u Italiji... a ovi konci su nesto skroz special :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo je, pogotovo onaj nakit i poootpuno blesave i slatke naočare :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I feel like I'm in love with your blog:)

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice post! Check my blog and follow me if you want!
    Ioana

    http://www.fashionspot.ro/

    OdgovoriIzbriši
  7. Mintasta je predivna! Big like za slike!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tebe nemaaaa, ali kad dođeš...ostaviš nas bez daha...FENOMENALNE FOTOGRAFIJE!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. going through all your blog posts now, love your photos! Such a cute blog, happy I found it!

    www.wecanpretend.net

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantastično!
    Uhvatila sam sebe kako maštam da imam ove slike uramljene u stanu.

    Vintage je sjajan stil, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  11. Imaš tag-nagradicu kod mene pa ako si raspoložena - odgovori na pitanjca :) Bit će mi drago!

    OdgovoriIzbriši
  12. nemaš pojma koliko ja ne volim tirkiznu. ali, gledajući ove fotografije, polako mijenjam mišljenje, divno si je dočarala. krletke i set šalica su me najviše oduševile!

    OdgovoriIzbriši
  13. Love this inspiring and cool light-blue post!If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???
    Last day to enter the Romwe giveaway on my blog!

    OdgovoriIzbriši
  14. moja boja, mmmm obozavqm je moj svijet nije ružicast,moj je tirkizni

    OdgovoriIzbriši