subota, 24. ožujka 2012.

Opatija i Rijeka

S obzirom da me nije bilo neko vrijeme, totalno kasnim s nekim stvarima...imam more nekih ideja i tema koje zelim podijeliti sa vama a da ne spominjem da nisam upratila vase zadnje postove..:( ali trudim se nadoknaditi!
U ovom postu cu vam pokazati kako i gdje sam docekala prve dane proljeca ( ne mislim na kalendarsko)  dok je ovdje jos sve bilo prekriveno snijegom.
Totalno neplanski i bez ikakve pripreme odleprsala sam kod moje drage Ines koja sada studira i zivi u Opatiji.
I nekako se sve poklopilo da smo ( nase malo super drustvo) se sastali svi u isto vrijeme na istom mjestu...ne moram vam pricati da smo imali fenomenalnih 8 dana uzivanja :)














Obisli smo naravno i Rijeku koja je jako blizu....
Malo smo i shoppinirali :) ali ja sam nasla samo slamnati sesir u koji sam se zaljubila!

Toliko ovaj put, potrudicu se da malo cesce postujem :)
Citamo se!

Broj komentara: 18:

  1. jedine stvari na kojima zavidim ljudima su putovanja, ja živim za to, da imam hrabrosti sve bih što imam prodala i krenula na put oko svijeta ! :D nadam se da si uživala i sad opet budi vrijedna sa blogom, jesi nas gledala juče na tv-u? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesam, gledala sam...:)
      za prvi put nismo lose bile...hehehe :D

      Izbriši
    2. Ma TV-u o.O
      Daj mi reci o čemu je bilo riječ i na kojem kanalu je bilo?? Hoće biti neka repriza ili možda ima na netu?? Kako sam ja to propustila :(

      Izbriši
    3. na TV1, bh modna scena/bh blogeri :)

      Izbriši
  2. i pokaži šta si ulovila u shoppingu! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. jaooo rijeka...opatija...obozavam ih,a i pozeljela sam ih...:)...nadam se uskoro i svojim fotkicama s istih mjesta...:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema ništa bolje za podizanje raspoloženja kao dobro društvo i putovanje pa makar i do susjednog grada!.....dobro, i malo šopinga ne može da škodi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Putovanja, definitivno se slažem sa Eminom, nema veće uživancije, pogotovo u dobrom društvu! Opatija se čini prelijepa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma samo nek' se putuje, uopste nije bitno gde :)) A more..uhh.. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehehe kako je dobra 3. sličica, skroz pozitivna i vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super fotke.. čini mi se baš dobar i opušten provod .. :)
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao , koliko moram prokopati po tvojim postovima i ostalih djevojaka , nije me bilo bas dugo :(

    Drago mi je da uzivas :*

    Darujem ti jos i svoje srece puno <3

    OdgovoriIzbriši
  10. aaaa lijepo da si došla i obišla malo moj kraj, super su fotke! :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Seems like great time! I like navy skirt with leather belt!

    http://acupofmary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super fotografije!!! Baš si uživala na suncu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. great photos and style
    i'm following u but now it's your turn :) follow me


    www.celyneglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši