utorak, 27. ožujka 2012.

Things Happen For A Reason....

Helloooooooo :)

Ove ce biti jedan kratki ali slatki post 


Zelim s vama podijeliti neke lijepe vijesti :)


Prvu ste vjerovatno vec vidjeli kod Emine ili na FB ,ali moram i ja objaviti tu novost!Bilo mi je bas drago da su nas pozvali i da smo imali priliku reci koju "pametnu" :p










A druga novost je da sam dobila novi posao i totalno sam zbunjena...
Sretna i tuzna u isto vrijeme...

Sretna jer me ceka nova okolina, novi izazovi, novo iskustvo a tuzna jer napustam sve moje drage kolege s kojima sam 3 i nesto godine djelila kancelariju, s kojima sam prosla svega i svasta, u kojima sam nasla super prijatelje...
Ali nista nije 4ever pa tako nisam mislila ni peMziju zaraditi tamo gdje sam bila i gdje sam jos 3 dana. :)




Eto to bi bilo to :)

Broj komentara: 13:

  1. Da vidjela sam i kod Emine :D
    Svaka vam cast :::D Bas mi je drago strasno zbog vas !

    Naviknut ces s vremenom , s novim ljudima :)

    :* :*

    OdgovoriIzbriši
  2. blago vama, i ja sam bila pozvana, ali sam predaleko, nažalost :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke :) A i lepe vesti za posao, biće i tamo super ljudi sigurno ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pregledala sam odmah kad si objavila na FB! Čestitam od srca! Drago mi je da ti se dešavaju lijepe stvari. Vjeruj mi da ja nekad žalim što nikako da promijenim posao i već 15 godina sam skoro pa na istom (samo su nas državne reforme malo prodrmale). Ljubac za nove i zanimljive početke :*

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam već pogledala, i čestitam od srca :) I za posao naravno, vjerujem da ćeš se vrlo brzo priviknuti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako je bolji od predhodnog nemoj da ti bude žao, vjerujem da će biti divnih ljudi i na tom drugom poslu i puno ti sreće želim, ja ne mogu da vjerujem da ovaj video već ima preko 1000 pregleda! :D so happy!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam i tebi, stvarno mi je drago :)
    I na poslu, ne brini se naviknućeš se ti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam dva puta, promjene su dobre, pa čak i one na gore ponekad nisu tako loše

    OdgovoriIzbriši
  9. Cestitam :) Promjene su uvijek pozitivne, everything happens for a reason, I believe :)

    oxo http://theones.blog.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam na novom poslu i na gostovanju na tv-u :D
    kako sam samo bila happy kad sam vas vidjela..totalno iznenađena i presretna :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Cestitam na poslu! :)
    Evo jedan giveaway sa mog bloga:
    http://minni-fashiondreams.blogspot.com/2012/03/first-giveaway-on-my-blog.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo i jedna čestitka sa zakašnjenjem, za prvi dio sam bila presretna kada sam vas vidjela.. konačno i kod nas neki pomak :) ..
    A za posao hihii dok sam ja stigla da pišem ti se već i navikla :D, u svakom slučaju puno sreće..

    Edina :*

    OdgovoriIzbriši