utorak, 24. travnja 2012.

Škljoc :)

Znam da sam obecala skroz drugi post ali nemam dovoljno vremena ( a ni volje-trenutno ) da postujem new in...ali stvarno cu se potruditi da to bude uskoro jer inace ce se nakupiti toliko stvari da nece moci sve stati u jedan post ( ali ja cak mislim da i s ovim novitetima mogu komotno 2 posta posvetiti ).

Nije me bilo neko vrijeme..ali kako znate presla sam na novo radno mjesto i dosta vremena sam posvetila poslu a i prijateljima ( jer konacno imam normalno radno vrijeme ).
Tako da me skoro nikada nema kuci a i kad sam tu imam tonu nekih obaveza ( radim na nekim projektima i ?*skontavam* se sta da radim sa mojom sobom, hocu konacno da je renoviram tako da je svaki prijedlog dobrodosao) :)

Ove fotke su nastale nedavno pa da ih konacno podijelim i sa vama :)
Sorry sto kvalitet nije bas najbolji ali ja se nadam da cu si uskoro moci kupiti pravi foto-bljicko :))









♥ Emica  

Broj komentara: 15:

  1. Super kombinacija, prava proljetna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Martice <3 Divan ti je i privjesak :) Ma sva si med!

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  3. joj martinke ..gdje ih kupi? :D PREDIVNOOOO

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi je slatka ova kombinacija crvene boje sa crnom.
    Martinke su predivne i jos sa ruzama.
    Majica na pruge mi se isto svidja, kao i crveni konjic!!

    OdgovoriIzbriši
  5. martinke i majica , ma sve mi se svidja, super kombinacija totalno, bas po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Slatko, slatko do neba! Čestitam na novom radnom mjestu, sa zakašnjenjem. Nadam se da da cu i ja krenuti tvojim stopama.
    Ja sam totalno odlutala od bloga, imam puno "vanškolskih" obaveza, a nadam se da pijemo kafu kada ovo prodje (čitaj:kad se udam:)))..
    Ljubim te!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehe, kako je slatka kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dopada mi se kako teget suknja stoji sa tom majicom na pruge.

    OdgovoriIzbriši
  9. <3 Martinke, tako su lijepe i zenstvene...
    Super si!!!


    xx
    Aida

    OdgovoriIzbriši
  10. Presladak ti je konjić, a ja imam jako sličnu suknju i to mi je među favoritima u ormaru u zadnje vrijeme :))!

    OdgovoriIzbriši
  11. Preslatka si!!! Fotografije su odlične ...hoćemo još!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Cestitke na novom radnom mjestu, dizes prosjek u ovoj nasoj tuzno zemlji...:D

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatko :) Cipelice su me odusevile,bas su medene :)

    OdgovoriIzbriši