srijeda, 16. svibnja 2012.

April,Opatija i Rijeka

Opatija drugi put, pred prvi Maj...:)
























Broj komentara: 10:

  1. super ti je majica! i Opatije nikad dosta! :D vidimo se u petak :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila si?

    Joj kako ste mi kul, pozelila sam vas vidjeti sve.
    Tu kraj grafita gdje pozirate licite na neki bend, i to Britanski.

    :*

    OdgovoriIzbriši
  3. wow...obozavam rijeku i opatiju,ma skoro cijeli kvarner...ah,kad vidim guvernerovu palacu,slatinu,vrt vile angioline,pozelim odmah svinuti kofere s ormara i uputiti se tamo....odlicne fotke!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad se drustvo okupi... :) Super fotke! :)

    P.S. Novi GIVEAWAY na mom blogu! http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/05/tree-bee-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Prava uživancija!!! Super majica :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Posebno mi se dopadaju slike sa portretima poznatih,vrlo zivopisno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super mi je slika gde si kraj bogate lepe ograde.
    Rijeka je tako lepa, bila sam jedno i to pre desetak godina, znaci davno.
    Htela bih otici opet, nista lepse nego grad na moru!!
    Fotkice su odlicne, a i ti si mnogo slatka!!
    Grafiti sa poznatima su mnogo dobri!!

    OdgovoriIzbriši