subota, 16. lipnja 2012.

Some of my summer outfits








Da li vam se sviđaju ?

 by Emica

Broj komentara: 48:

  1. Sviđaju mi se svi, drugi outfit mi je najbolji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo je reći da mi se sviđaju, predivni su! Prvi i drugi su baš i u mom fazonu. De mi reci te prelijepe crvene sandale odakle su? Hoću i ja... :)
    i šta je to floralno na čemu si slikala outfite, baš je divno..
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vala ti draga! :)
      sandale su iz retra...
      a floralna je posteljina :)

      Izbriši
  3. Te crvene sandale su<3 Gdje si uh uzelaaaaaaaaaaaaa? I imamo istu piknik torbicu iz Sixa:)Ja ti drzim marame u njoj:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hey mila, i ove sandale su iz Retra...pricala sam vam :*

      Izbriši
    2. Ma ja skroz zaboravila, znam da si mi pricala za crvene kao wedges ali mi nije palo na pamet da su te:D Ja sam onda skroz na druge mislila:)) Predivne<3

      Izbriši
  4. Aaaa, Samantha :) postaješ prava zavodnica...
    ove prve sandalice, torbe, torbe svee predivno..
    Meni je ovaj prvi nekako najslađi <3

    Edina :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno divno sve, i ja bi sve to nosila :) reci odakle je ovaj cipkani topic bijeli?
    romanticno i elegantno sve, cipele na petu su predobre :) bas po internetu trazim neke ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topic sam dobila od tetke..ona ga je nosila kad je bila mlada...:D

      Izbriši
  6. Prvi i drugi outfit <3
    Crvene cipeluške su predobre!

    OdgovoriIzbriši
  7. zadnji i prva dva. Prve cipele su savrsene. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaoo,drugi outfit mi je prelijep,cipele ostavljaju bez daha! I ostali su odlični :))

    OdgovoriIzbriši
  9. druga kombinacija izgleda savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve mi se sviđa, ali zaljubljena sam u one sandale sa prve fotografije, ma gdje si ih našla :)

    OdgovoriIzbriši
  11. drugi je najvise po mom ukusu :D
    jedva cekam da se setkamo u satc fazonu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad nas Samantha provoda gradom <3 hahaha

      Mia :*

      Izbriši
  12. Aaaaa...pa polako ženo :P
    Prva dva <3<3
    Mislim da bi ti u posljednjem bilo malo vruće..možda naveče..ono kad dobro zahladni :P
    A cipele *o*

    OdgovoriIzbriši
  13. oboje te sandale iz Retra sam kontala i ja kupiti , predivne! prvi mi je baš po mom ukusu! :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Drugi i zadnji su mi savršeni! Sandale iz prvog predivne! <3 LIKE IT! <3

    OdgovoriIzbriši
  15. A ove zelene hlace su predobreeee :) i prsluk . . gdje si to nabavila, hooocu i ja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hlace sam obojila...a prsluk je moj danasnji DIY project :)

      Izbriši
  16. ooo kakoo su dobri svi al bas svii :))
    p.s gdje si kupila posteljinu ? :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Svi do jednog mi se mnogo sviđaju!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Samantha moja, koji li ti outfit najljepše stoji? Ako se ja pitam, svaki! :) Želim sve!

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  19. jedva cekam vidit kako ti stoje, ovaj drugi mi je naaaaj <3

    OdgovoriIzbriši
  20. sve sve mi je krasno, jedva čekam da vidim kako izgleda na tebi!

    OdgovoriIzbriši
  21. Meni se sviđa ova torba sa treće slike. Podsjeća ma na onu korpicu iz mašine za suđe, gdje stavljaš kašike, viljuške i tako to...

    OdgovoriIzbriši
  22. Sve mi se dopadaju :) Svaka ima poneki vrlo zanimljiv detalj :) Plavi cegercic sa trece slike je cool :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Prvi i drugi pobjedjuju,fenomenalno :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Prva i druga mi se najvise svidjaju :)

    OdgovoriIzbriši
  25. love them!!!
    Laura
    www.iaiaecris.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Divne kombinacije, prva mi je najlepša! Pratim te. ;)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  27. ajme i mene su oborile crvene sandale! baš su posebne. i sve drugo je preslatko, voljela bih vidjeti nešto i na tebi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Kako su mi super sandale sa platformom, i crvene isto.
    Samo te ne mogu zamisliti u visokoj peti, moram te vidjeti.

    Dođi!!!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  29. Sve kombinacije su mi slatke,ali plasticna torba sa 3. fotografije me odusevila-totalno sam zaboravila na nju,vratila si me u detinjstvo! :)
    http://popitout.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši