nedjelja, 3. lipnja 2012.

You've just made my day.























Over the roofs of Sarajevo
Photography by Rale





  by Emica

Broj komentara: 14:

  1. eh znam kod koga cemo se slikati sa predobrim pogledom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako dobre fotke :)...još si mi slađa u ovim kombinacijama...osmijeh predivan :*

    OdgovoriIzbriši
  3. ove sa cigarom su mi moćne iako ne pušim i stvarno sam protiv toga, uvijek odlijepim na te fotke sa cigaretama! :D kakav pogled!

    OdgovoriIzbriši
  4. ODLICNE SLIKE!!! Je li to ti imas takav pogled?

    Mnogo si mi slatka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Magicni krovovi :)
    Priznaj da su te izbacili na terasu zbog cigarete :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Pogled je stvarno preljep! <3 Podsjeti me na to koliko mi Sarajevo nedostaje :
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepi moj Minkač <3 A pjesma je JOJ!

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  8. super fotkice,pogled je za razglednice

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna panorama!

    www.style-trigger.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Crno-bele fotografije me uvek odusevljavaju.Pogled je fantastican,bas kao na krovu sveta :)

    OdgovoriIzbriši