srijeda, 18. srpnja 2012.

:)

Nije me bilo neko vrijeme...nadam se da me jos volite :p
Svasta se izdesavalo....
Veceras palim na put...konacno godisnji odmor :)
Kad se vratim sve cu da nadoknadim...OBECAVAM!!!
Ima jako lijepih novosti koje moram s vama podijeliti ( ali kao sto rekoh, kad se vratim )
Volim i ljubim vas!!!
A za kraj...





♥ Emica

Broj komentara: 13:

  1. Ja zelim da sve cujem na kafi a ne preko bloga :P
    Sretan put i lijepo provod <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah...
      to svakako!
      jedva cekam da se svi okupimo!
      Hvala draga moja i vidimo se uskoro :*

      Izbriši
  2. lijepo se provedi i jedva čekam da čujem te novosti ;D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam skroz zaboravila na Flohmarkt!Imam dogovorenu subotu,ako uspijem navratim s drugaricom,pa se vidimo;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohoho...bitno je da ti uživaš :)...jedva čekam da češće čitam tvoje postove...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hey, u have really interesting posts. I like ur amazing photos the most. Visit me when u catch up some free time. xoxo

    http://fashionlollipop.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši