nedjelja, 5. kolovoza 2012.

One day in Vienna

Fotki imam tonu...
evo par odabranih ...samo jedan dan u Becu :)
Par odabranih ....malo vise od par :)








macaroons cookies <3

na buvljaku

na buvljaku

na buvljaku svega :)

na buvljaku, my favorite! u donjoj ladici ispod radija nalazi se gramofon <3

buvljak



Naschmarkt , pijaca gdje cete naci sve! Preukusni specijaliteti,restorani i kafici...

Naschmarkt

Naschmarkt- zacini

Naschmarkt

Restoran gdje smo klopali...mmmmm...preukusno! Preporucujem!





Znam da je mutavac od slike ali meni je savrsena :)

Candy Doc- slatkisa da se raspametis :)

Candy Doc

Candy Doc

Club <3







Bice jos fotki...15 dana Austrije i Italije je na mom foto skljocku :p

                                                                        ♥ Emica

Broj komentara: 14:

  1. Prelijepo, Bec je zaista jedan od najljepsih gradova. I meni se isto skrooz svidja marama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I like your blog too! Would you like to follow each others? :)

    xx Marianne
    pictureme-m.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. samo cu reci macaroooooons , ja samo cekam zbog toga da idem hahah <3
    super slike Emoni , pozeljela sam te mnogo :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš lepe sličice a sviđa mi se i tvoja kombinacija, tufne i pruge <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Za jedan dan svasta si uspela!
    Obozavam kad ljudi slikaju hranu...

    OdgovoriIzbriši
  6. aaa divne fotke, baš sam poželila Beč i jedva čekam opet sad na jesen ;D predivan grad.

    OdgovoriIzbriši
  7. Skroz sam uzivala dok sam gledala tvoje slike iz Beca.Bec je predivan i tri puta sam bila.
    Ovaj buvljak mi se bas dopao, kao i slatkisi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicne fotografije :)
    Verujem da ti nije bilo dovoljno vremenea da sve pogledas sto si htela :)
    Srecom, pa nije mnogo dalek, pa ces uskoro ponovo :)

    Jedva cekam da podelis ostatak fotografija sa foto skljocka :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ihh..ako je za jedan dan bilo ovoliko slika, koliko nas onda tek očekuje za ostale dane :P
    I buvljak je fenomenalan! Take me there!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivne fotografije. Bas se uzivjeh :)

    OdgovoriIzbriši
  11. wow super ti je biloo!
    http://www.thepileofstyle.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelepe su slike,ne znam sta bih pre posetila :) Slika sa ''umetnikom'' me je odusevila :) Poseti moj blog http://verujemusnove.blogspot.com/
    Nekada se zvao anaancica :)

    OdgovoriIzbriši