srijeda, 1. kolovoza 2012.

SArt Nakit in Vienna

Heyyyyyyyyy....I'm back :)
Iskreno, nije mi se vraćalo kući...
15 dana odmora tako brzo prođe...
15 dana super provoda...
15 dana Beča i Bolzana ( Italy )...
i opet realnost, opet sam u SA...ali ne dugo :D

Prije nego što sam krenula na put dobila sam super cool ogrlicu od Sanite SArt Nakit 
Nakit koji pravi je zaista divan, I ♥ IT!
evo i slikica...









Almdudler 




Dio mog ambijenta tog dana....



Broj komentara: 18:

  1. divan je taj nakit, a i ti si :***


    http://sinthewonderland.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su ti fotkice, vidi se da si se super provela :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super sličice. Hoćemo i ostale!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hodanje i lijep nakit...šta još poželjeti? :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno!!! Fotke su fantastične!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. super su fotografije.svidja mi se nakit

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao satić želim već dugo, torba mi je presavršena, a i lančić je super kjut!
    Samo, lice ti je presavršeno! Volim te bolan :)

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  8. predivne slike! Ocekujemo ih jos!

    OdgovoriIzbriši
  9. slike <3 prva naročito! Medena si

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se prva slika savrsena, kao da nije iz danasnjeg vremena ;)

      Izbriši
    2. Slazem se, stvarno su lijepe...

      Izbriši
  10. Divan nakit i super fotkice :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kombinacija! Mnodo mi se svidjaju sat i ogrlica! :)

    www.stills.rs

    OdgovoriIzbriši