utorak, 7. kolovoza 2012.

Vienna i'll be back...:)


Aaaa...ovaj dan je bio bas poseban ( svaki je bio poseban na svoj nacin ) ali ovaj..
u pravo vrijeme, na pravom mjestu :D
Fashion Blogger buvljak :) :) :)
Event koji je trajao citav dan u MQMuseumsQuartier  )
Naravno da sam i za sebe nasla par "sitnica" a i upoznala bloggersku scenu Beca :)
Ovo je super ideja...i sprema se nesto slicno i kod nas...stay tuned... :)












      Pripema....krece se na veliki buvljak








Na buvljaku svega....ali je dosta skupo, moras se znati cjenkati ( a ja to ne znam ) :p
A skoro svi prodavaci su s balkana :)
Nisam nista nasla za sebe...


Nakon citavodnevne shopping ture sjeli smo u NENI , Libanonski restoran na Naschmarkt-u.
PREPORUCUJEM!!!!! :)






....Gladni? :)





                                                                                ♥ Emica

Broj komentara: 19:

  1. Jooooooj :( predivne slikice!
    Hoću i ja opet u Beč :)

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Woww...divne slike.
    Hrana izgleda odlično..ogladih :)

    :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro nam dosla!Iduci put se druzimo;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kvart muzeja posjetim svaki put kad dodjem u Bec, bolji mi je od svega.
    Najvise volim MUMOK <3

    Trebala si mene povesti da se cjenkam ;)
    Je li skup bio taj blogerski buvljak?

    OdgovoriIzbriši
  5. I volim tvoje patikice.
    Najbolje se u njima vidi grad.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao pa kako nisi našla ništa na buvljaku, izgleda savršeno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaaaaa...paaa daaaaj :O
    Sjajno!! I suncokretić :O
    nadam se da si mi kupila jedan i da ga donosiš u Sarajevo :P
    :*

    OdgovoriIzbriši
  8. jaooooo hocu i ja na taj buvljak ,svasta sam kuznula na tim lijepim slikama!

    OdgovoriIzbriši
  9. slike su bas super, a i ovo s blogerskim buvljakom se cini kao super ideja :D

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super slike.. :***

    http://sinthewonderland.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno!!! Evo ogladnila, oduševila se, kupuje mi se i poželila sam se Beča :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je divno! :)

    http://www.fashion-bite.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve deluje vrlo interesantno :)

    OdgovoriIzbriši
  14. bila sam u Becu dva puta :))
    tvoj sat ? swatch, ili ?

    OdgovoriIzbriši
  15. ich freu mich immer wenn meine sachen ein gutes neues zu hause bekommen ...
    ich find deinen header toll!

    alles liebe

    claudia

    OdgovoriIzbriši