srijeda, 26. rujna 2012.

Bella Italia

Hey ljudi,

tu sam...
stalno neki haos tako da sam blog totalno zapostavila

nadam se da me niste otpisali :p

imam jos po neki zaostali post mog godinjeg odmora..
tu divotu moram s vama podijeliti :)




















Predivan dan..
Hvala Astrid! :)

Mislila sam napraviti video ( shopping haul )...
Sta mislite???


                                                                  ****Emica****


Broj komentara: 13:

  1. Gljivice, obozavam da ih berem i da ih jedem, samo nema ih puno. Divna priroda. Video, moze,moze :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ne mogu da vjerujem da postoji jos neko osim mene i mojih da se igraju kartama raubericama...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. bas lepe fotografije, priroda i kuca izgledaju bozanstveno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne fotografije, pogotovo mi se svidja priroda i ova bela mazna kuca!!
    Pink bike <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely pics:)

    xx
    http://www.eugenemarseille.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si preslatka..Predivne fotografije :)) odlican post

    <3 :*
    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Na sviđaju mi se te čizmandale, ali ko ih vidi pored takvih krasnih fotki! Ova gdje vijori šal je odlična! Odlična!

    Video, yes, please :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Slatke slikice, pa hoće li ikada nestati materijala sa tvog godišnjeg :) draga ovo ti je izgleda bio pravi odmor, priroda, hrana,ti.. sve je predivno.. <3

    Edina :*

    OdgovoriIzbriši
  9. hello, sweetie)
    your blog is preeeeetty!)

    maybe we can follow each other? Just let me know!

    OdgovoriIzbriši
  10. Izgleda prekrasno! :) To je sjeverna Italija, ne? :))

    I ti si slatka. :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepe su slicice, a esarpa ti je pun pogodak!!

    peculiarchick.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši